لزوم همکاری نهادها در برگزاری با کیفیت جشنواره لاله‌های تالابی بندرانزلی

۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۸:۰۴:۳۲
کد خبر: ۴۳۱۷۸۶
لزوم همکاری نهادها در برگزاری با کیفیت جشنواره لاله‌های تالابی بندرانزلی
استاندار گیلان بر حمایت و همکاری سایر نهادها جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن و بالا رفتن کیفیت جشنواره لاله‌های تالابی بندرانزلی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان، محمدعلی نجفی، استاندار گیلان در بازدید از دبیرخانه دائمی جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی بندرانزلی، اظهار کرد: جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی بندرانزلی یکی از مهمترین و بزرگترین جشنواره‌های فرهنگی و هنری محیط زیستی استان گیلان است.

وی علاوه‌بر ابراز رضایت از راه اندازی و روند فعالیت دبیرخانه جشنواره، افزود: سایر نهادها با حمایت و همکاری در برگزاری باشکوه و با کیفیت جشنواره لاله‌های تالابی بندرانزلی تلاش نمایند .

دومین جشنواره لاله‌های تالابی بندرانزلی با برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و سوغات و برنامه‌های هنری از تاریخ ۵ مرداد ماه در طرح دریای پاسداران آغاز می‌گردد و تا تاریخ ۱۴ مرداد ادامه دارد.

گفتنی است، بخش جانبی مسابقه ماهیگیری در تاریخ ۸ مرداد در موج شکن برگزار می‌گردد و بخش‌های اصلی جشنواره لاله‌های تالابی با رژه کارگروه‌های اجرایی از میدان امام(ره ) تا خیابان مفتح شمالی در ساعت 21 و 30 دقیقه، ۱٠ مرداد طی مراسمی با شکوه و با حضور هنرمندان سرشناس کشور در عرصه موسیقی و سینما و تلویزیون و...  رسما افتتاح می‌‌شود و پس از 5 روز اجرای برنامه‌های متنوع و جشن‌های شبانه در تاریخ 14 مرداد با اجرای اختتامیه دومین جشنواره دائمی لاله‌های تالابی بندرانزلی این رویداد مهم خاتمه می‌یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز