برگزاری سه دیدار تدارکاتی تیم فوتبال سپیدرود رشت در تهران

۱۳۹۵/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۴:۱۰
کد خبر: ۴۳۹۲۶۷
برگزاری سه دیدار تدارکاتی تیم فوتبال سپیدرود رشت در تهران
تیم فوتبال سپیدرود رشت که برای برپایی یک اردوی آمادگی عازم تهران شده بود ، سه دیدار تدارکاتی برگزار کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ،مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت  گفت : تیم فوتبال سپیدرود رشت برای کسب آمادگی بیشتر جهت حضور در رقابت های لیگ دسته اول کشور ، یک اردوی آمادگی در تهران برپا کرد که در حین برگزاری این اردو ، سه بازی تدارکاتی و دوستانه نیز برگزار کرد .

رادنی دیدار  افزود : در جریان این اردوی آمادگی که در کمپ راه آهن در شهرک اکباتان تهران برپا شد ، تیم فوتبال سپیدرود رشت ابتدا مقابل تیم فوتبال نیروی زمینی قرار گرفت که در نهایت با این تیم به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت .

وی اظهار کرد : همچنین تیم فوتبال سپیدرود رشت در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی آمادگی تهران ، به مصاف تیم فوتبال پارس تهران رفت که در نهابت موفق شد با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهد که هر دو گل تیم سپیدرود رشت را ، پویا نزهتی بازیکن این تیم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانید .

وی ادامه داد : تیم فوتبال سپیدرود رشت در سومین و آخرین بازی تدارکاتی خود در اردوی آمادگی تهران ، مقابل تیم قدرتمند پارس جنوبی جم که در لیگ دسته اول حضور دارد قرار گرفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریفش شد .

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد : امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت در این اردوی آمادگی به شرایط مطلوب و ایده آل خود دست یافته باشد تا با قدرت در رقابت های لیگ دسته اول کشور جام آزادگان شرکت کند . 

تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته دوم کشور حضور داشت ، با کسب عنوان نخست گروه خود در مرحله نهایی این رقابت ها ، به مسابقات لیگ دسته اول کشور جام آزادگان صعود کرد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز