استاندار گیلان : مردم استان به اخبار اهمیت می دهند

۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۱:۵۱:۲۰
کد خبر: ۴۴۷۶۲۹
استاندار گیلان : مردم استان به اخبار اهمیت می دهند
استاندار گیلان با قدردانی از تلاشهای خبرگزاری ایرنا گفت : ارتباطات در گیلان بسیار مهم است و مردم به اخبار اهمیت می دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان، دکتر محمدعلی نجفی در دیدار با مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی،با اشاره به فعالیت خوب این رسانه در مرکز گیلان افزود: مردم ، ایرنا را رسانه بی طرف می بینند که با نیروی های انسانی ماهر مشغول به فعالیت است.
نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به اثرگذاری ایرنا در کشور اظهار کرد: خبرهای خبرگزاری جمهوری اسلامی مستند و دقیق است.
وی با توصیف گیلان به استانی فرهنگی، فرهیخته و نخبه خاطر نشان کرد: ارتباطات در گیلان بسیار مهم است و مردم به اخبار اهمیت می دهند.
وی در ادامه به موفقیت های استان گیلان و ارتقای شاخص ها در بخش های مختلف اشاره و یادآور شد: گیلان در شاخص هایی از جمله امنیت و آرامش و فضای کسب و کار ارتقاء یافته است.
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی  نیز در این دیدار گفت : بهره گیری از ظرفیت ایرنا برای هم افزایی بسیار کمک کننده است و خبرگزاری جمهوری اسلامی در این راستا آمادگی کامل دارد.
وی با اشاره به اهمیت فعالیت این رسانه اظهار کرد: اگر ساعت ها را دو برابر و حساسیت ها را صد برابر کنیم ، باز هم ممکن است یک موضوع ساده کم اهمیت به یک جریان تبدیل شود.
خدادی با اشاره به رسمی بودن خبرگزاری جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: انتشار خبر در ایرنا تبدیل به سند می شود و واکنش ها و حساسیت های شدید ایجاد می کند.
وی با بیان اینکه شرایط دولت خاص است افزود: امروز دولت با دنیای جدید و تقاضاهای جدیدی مواجه است و در این راستا می بایست اهتمام و دقت بیشتری صورت گیرد.
وی به فعالیت های ایرنا در بخش های مختلف با توجه به تحولات خواسته و ناخواسته در کشور اشاره و یادآور شد: برجام انرژی زیادی از ما گرفت و خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در هر شرایط و ارائه هر نوع عملکردی موافق و مخالفانی دارد.
خدادی در ادامه سخنان خود به موضوع مهم اقتصاد مقاومتی اشاره و خاطر نشان کرد:در راستای ساماندهی این مبحث مهم و فعالیت بهینه نشست های متعددی با مسئولان مربوطه آغاز شده است.
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گیلان را سمبل وحدت و همدلی توصیف کرد. 
خدادی اضافه کرد: گیلان در گذشته همیشه حاشیه و کشمکش هایی داشته و حاشیه ها را به کل کشور تزریق می کرد؛ اما اکنون جزو استان های امن کشور است.
خدادی با بیان این که ظرفیت استان گیلان در کل کشور ناشناخته است، تصریح کرد: این استان ظرفیت های متنوع و متعددی دارد که بایستی برای معرفی آن تلاش شود و ایرنا در این راستا از آمادگی کامل برخوردار است. 

مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی به منظور شرکت در شورای اداری  و افتتاح نمایندگی ایرنا در شهرستان لاهیجان به استان گیلان سفر کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز