مدیر کل کمیته امداد گیلان :

توانمند سازی مددجویان از اهداف اساسی این نهاد است

۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۲۵:۲۳
کد خبر: ۴۹۵۶۵۴
توانمند سازی مددجویان از اهداف اساسی این نهاد است
علیرضا محمدی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان در مراسم افتتاحیه طرح غربالگری و بیماریایی مددجویان تحت حمایت و آیین رونمایی از توزیع 60 هزار جلد دفترچه بیمه درمانی ولایت که در بیمارستان رازی برگزار شد ،گفت :کمیته امداد امام با رویکرد توانمند سازی گامهایی را برداشته و نگاه آن این است که خانواده های تحت حمایت را توانمند کند .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، علیرضا محمدی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)  گیلان در مراسم افتتاحیه طرح غربالگری و بیماریایی مددجویان تحت حمایت و آیین رونمایی از توزیع 60 هزار جلد دفترچه بیمه درمانی ولایت که در بیمارستان رازی برگزار شد ،گفت :کمیته امداد امام خمینی (ره)  با رویکرد توانمند سازی گامهایی را برداشته و نگاه آن این است که خانواده های تحت حمایت را توانمند کند .

وی افزود :برخی اوقات شرایط طوری رقم می خورد که نمی توان این افراد را توانمند کرد و نیاز به حمایت های دیگری است .

محمدی با اشاره به وجود بیماران سرطانی و صعب العلاج تحت حمایت این نهاد ، ادامه داد :1500 بیمار صعب العلاج در گیلان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که این رقم در کشور جز ارقام بالا در استانهای کشور است .

وی اضافه کرد :بیشترین رقم سالمندان تحت پوشش کمیته امداد  نیز در کشور در گیلان قرار دارند و ما در این نهاد 960 سالمند زمین گیر را داریم که تحت حمایت خانواده ها و اکثرا در روستاها زندگی می کنند .

وی اذعان داشت :

نگاه این بود که بتوانیم هزینه ها را پوشش دهیم و بحث غربالگری بیماری ها مطرح شد و این بحث به صورت پایلوت در استان گیلان صورت گرفت .

وی تاکید کرد : بحث آیین رونمایی طرح دفترچه بیمه ولایت است که 60 هزار نفر مددجویان شهری ما از این طرح بهره خواهند برد .

محمدی افزود :استان گیلان دومین استان پایلوت در این خصوص است و تلاش شده است که در این بخش که مددجویان محترم نیاز فراوان دارند و مراجعات زیادی داشته اند کاری از پیش ببریم .

وی در پایان از تعامل دانشگاه علوم پزشکی گیلان تشکر کرد .

گزارش از : ماریا اخوان ماسوله

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز