رییس کمیسیون عمران شورای شهر رشت :

فرآیند روکش آسفالت در شهر رشت بدرستی انجام نمی شود

۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۷:۳۷:۰۴
کد خبر: ۵۱۰۶۸۹
فرآیند روکش آسفالت در شهر رشت بدرستی انجام نمی شود
عباس صابر در جلسه بررسی وضعیت آسفالت شهر رشت گفت : شهرداری رشت در بحث تولید آسفالت مشکل چندانی ندارد اما مشکل در اجرای روکش آسفالت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، عباس صابر رییس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت در جلسه بررسی نقاط ضعف آسفالت معابر سطح شهر و طرق ارتقا آسفالت این شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت ، اظهار داشت : آشفتگی موجود در بحث آسفالت میراثی است که از سالهای گذشته به ما رسیده است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت، تولید، حمل و نقل و اجرا را فرآیندهای آسفالت دانست و گفت : شهرداری رشت در بحث تولید آسفالت مشکل چندانی ندارد ، اما در مقوله حمل و نقل آن کاملا مشکل داریم.

وی با تاکید بر استفاده نوخاله در زیرساخت های کوچه های سطح شهر گفت : استفاده از نوخاله ها در زیرساخت کوچه ها موجب پایین آمدن کیفیت کار آسفالت می شود و این امر سبب می شود که آسفالت کوچه ها در فاصله زمانی کوتاه بریده شود.

عباس صابر پروژه آسفالت خیابان آزادگان را بدترین پروژه آسفالت خواند و یادآور شد: در حوزه اجرایی آسفالت نیز باید یک فکر اساسی شود.

رئیس کمیسیون عمران با تاکید کامل شده تجهیزات سازمان عمران خاطرنشان کرد: سازمان عمران باید در کنار بخش خصوصی به کار پخش آسفالت و اجرای آن ادامه فعالیت دهد.

این عضو شورا عدم نظارت بر اجرا مهم ترین کار در اجرای پروژه های آسفالت عنوان کرد و گفت: متاسفانه فرآیند روکش آسفالت در سطح شهر بدرستی انجام نمی شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز