مقام اول مسابقات قایقرانی پیشکسوتان گیلان به بنادر و دریانوردی رسید

۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۵۲:۵۵
کد خبر: ۵۱۲۱۴۶
مقام اول مسابقات قایقرانی پیشکسوتان گیلان به بنادر و دریانوردی رسید
تیم قایقرانی بنادر و دریانوردی گیلان موفق شد عنوان نخست رقابت های قایقرانی آب های آرام پیشکسوتان استان، گرامیداشت دهه مبارک فجر را از آن خود کند.
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی عگفت: این رقابت ها با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان، هیات قایقرانی استان و اداره ورزش و جوانان بندرانزلی در تالاب بین المللی انزلی برگزار شد.
حمیدرضا قهرمانی افزود: در این رقابت ها باشگاه های بنادر و دریانوردی ، نیروهای مسلح ، باشگاه خروشان و قایقرانان 2 باشگاه از بندر کیاشهر و شهرستان آستانه اشرفیه حضور داشتند.
وی افزود : این مسابقات در رده های سنی 40 تا 45 سال ، 45 تا 50 سال ، 50تا 55 سال و بالای 55 سال مسیر 2 کیلومتری را پارو زدند.
قهرمانی به لزوم توجه به ابعاد فرهنگی ورزش اشاره و خاطرنشان کرد: پیشکسوتان ، قهرمانان دیروز و الگوی جوانان امروز هستند و برهمین اساس علاوه بر ایجاد رقابت بین آنان، خاطرات گذشته نیز برایشان زنده می شود.
وی رشته قایقرانی را یکی از مدال آور ترین رشته های ورزشی بندرانزلی در رقابت های کشوری و بین المللی دانست و گفت: امیدواریم که اینگونه مسابقات نیز در تقویم سالیانه هیات قایقرانی و اداره ورزش و جوانان گیلان ثبت شده و هر ساله شاهد برگزاری چنین رقابت های دوستانه ای باشیم .
به گزارش خبرنگار ایرنا در خاتمه این رقابت ها تیم بنادر و دریانوردی گیلان به مقام اول ، نیروهای مسلح گیلان دوم و قایقرانان باشگاه خروشان انزلی به مقام سوم دست یافتند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز