در اولین روز ایام مبارک دهه فجر انجام گرفت :

دیدار استاندار گیلان با خانواده شهید انقلاب

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۹:۰۱:۲۵
کد خبر: ۵۱۴۱۳۰
دیدار استاندار گیلان با خانواده شهید انقلاب
استاندار گیلان در اولین روز ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی ظهر امروز در لاهیجان با حضور در منزل شهید حمید سجاسی از شهدای مبارزات سال 57با خانواده وی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ در این دیدار دکتر نجفی با ابراز خرسندی از اینکه در طلیعه سی و هشتیمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در محضر خانواده معزز شهید حضور می‌یابم، گفت : اگر در آن روز از شما پول گلوله‌ای که فرزندتان را شهید کرد طلب کردند، امروز به برکت انقلاب همه ما از شما درس می‌گیریم.

دکتر نجفی اظهار کرد : اگر کم و کاستی در عملکرد مدیران می‌بینید به بزرگواری خود بخشیده و با دعا خیر ما را همواره مورد نظر و توجه خود قرار دهید.

وی با اشاره به تهدیدها و فرصت‌های مختلف که کشور با آن مواجه است از خانواده معظم شهدا تقاضا کرد همچون همیشه محبت و دعای خیر خود را شامل حال مردم و نظام کنند.

دکتر نجفی ادامه داد : تبعیت از اندیشه امام راحل و رهبرمعظم  انقلاب ادامه راه شهدا است.

وی در پایان این دیدار خاطر نشان کرد : خانواده شهدا  از افتخارات نظام هستند  و نباید عده‌ای ارزش‌های والای خانواده شهدا را جناحی و به نفع خود مصادره کنند.

گفتنی است  شهید حمید سجاسی دانش‌آموز مدرسه امیر کبیر 22 آبان سال 57 در سن 17 سالگی در درگیری خیابانی با سربازان رژیم ستم‌شاهی با اصابت گلوله به شهادت رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز