فرماندار شهرستان رشت خبر داد:

پس ازبارش سنگین برف ، ۱۰۰ اکیپ در حوزه برق رسانی شهرستان رشت در حال فعالیتند

۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۸:۴۸:۴۵
کد خبر: ۵۱۴۹۳۰
پس ازبارش سنگین برف ، ۱۰۰ اکیپ در حوزه برق رسانی شهرستان رشت در حال فعالیتند
فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه در حال حاضر 100 تیم برق رسانی مشغول برطرف کردن مشکلات به وجود آمده از بارش برف سنگین هستند ، اظهار داشت: فرسودگی شبکه‌های برق بالاست و به همین دلیل با بارش برف اکثر ساختار برقی دچار مشکل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، سیروس شفقی، فرماندار شهرستان رشت درباره ی آخرین وضعیت شهرستان، ضمن تشکر از همکاری و همراهی مردم با مسئولین ستاد بحران، اظهار کرد: بارش برف همه بخش‌های شهرستان را با مشکل درگیر کرده است.

وی بیشترین مشکل را در حوزه برق رسانی دانست و افزود: فرسودگی شبکه‌های برق بالاست و به همین دلیل با بارش برف اکثر ساختار برقی دچار مشکل شدند و متاسفانه روستاها، به دلیل اینکه در انتها خط قرار دارند با بیشترین مشکل مواجه هستند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه در حال حاضر 100 تیم برق رسانی مشغول برطرف کردن مشکل هستند و 90 درصد نقاط شهری برق دارند، گفت: نقاط شهری نسبت به نقاط روستایی با کمترین مشکل مواجه هستند، اغلب مشکل روستاها هم به دلیل پارگی کابل و افتادگی تیرهای برق است.

شفقی تصریح کرد: تردد در محورهای اصلی شهرستان جریان دارد و راهداران مشغول بازگشایی محورهای فرعی و روستایی شهرستان هستند.

وی در خصوص مشکلات بخش‌های شهرستان بیان کرد: در اغلب بخش‌ها در نقاط روستایی مشکل برق داریم و در بخش‌ سنگر تردد در محورهای فرعی یکطرفه است.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه نظارت بر کار نانوایی ها با جدیت انجام می‌گیرد، تصریح کرد: همکاران بنده در فرمانداری رشت از دقایق ابتدایی بامداد دیروز 14 بهمن در فرمانداری حضور دارند و در صدد رفع مشکلات هستند و ما از همشهریان گرامی تقاضا داریم که از ترددهای غیر ضروری بپرهیزند تا دچار مشکل نشوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز