پایان مرحله نخست استعدادیابی همگانی ورزشی دانش آموزان دیار میرزاکوچک خان جنگلی

۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۹:۴۴:۴۴
کد خبر: ۵۱۹۳۱۶
پایان مرحله نخست استعدادیابی همگانی ورزشی دانش آموزان دیار میرزاکوچک خان جنگلی
مرحله نخست طرح ملی استعدادیابی همگانی امروز در تمامی رشته های ورزشی و در همه شهرستانهای گیلان برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از  روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان ، مدیرکل وررش وجوانان گیلان در جریان این طرح ملی استعدادیابی درسالن یادگارامام رشت گفت ؛ پس از 2 مرحله اطلاع رسانی از طریق رسانه ملی ،سایت و کانال اداره کل و توزیع فرم های ثبت نام در مدارس سراسرگیلان شاهد استقبال خوب دانش آموزان علاقه مند به ورزش بودیم.

دکتر مسعود رهنما با اشاره به اینکه اجرای طرح استعدادیابی انقلاب بزرگی در ورزش کشور ایجاد می کند گفت ؛ پیش بینی می شود امروز در مرحله اول این طرح ملی حدود 20 هزار دانش آموز از تمامی رشته ها در گیلان مورد ارزیابی اولیه مربیان استعدادیاب ورزشی قرار گرفته باشند.

وی با تشکر از مسئولان وزارت ورزش وجوانان که برای نخستین بار این طرح استعدادیابی را درایران اجرایی کردند گفت ؛ طرح استعدادیابی در تمامی استانهای کشور در 5 رشته ورزشی انجام شد اما درگیلان همه رشته های ورزشی با همت مربیان هیاتها و معلمان ورزشی مدارس آموزش وپرورش انجام گرفت که یک نمونه واستثنا در کشور است.

رهنما افزود؛ دانش آموزانی که موفق به ثبت نام در مرحله اول نشده اند می توانند با ورود به آدرس کانال خبری روابط عمومی اداره کل به آدرس gilansport@

در مرحله دوم طرح استعدادیابی دانش آموزان 8 تا 15 سال که 4 تا6 اسفند درسالن یادگار امام رشت برگزار می شود شرکت کنند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز