سر مربی گیلانی تیم ملی آبهای آرام بانوان بزرگسالان:

صبر و تلاش در کنار حمایت مسئولین راه قهرمانی را هموار می کند

۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۴:۰۸:۲۰
کد خبر: ۵۲۰۳۶۸
صبر و تلاش در کنار حمایت مسئولین راه قهرمانی را هموار می کند
سر مربی گیلانی تیم ملی آبهای آرام بانوان بزرگسالان:می خواهم ورزشکارانم همچون روزهای اوج ورزشی خود، پیروز باشند و خود نیز به عنوان یک مربی موفق، کارنامه پرباری داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، سونیا نوری زاد سر مربی گیلانی تیم ملی آبهای آرام بانوان بزرگسالان که با روحیه و امیدوار تمرینات تیمش را در دریاچه آزادی تحت نظر دارد، می خواهد ورزشکارانش همچون روزهای اوج ورزشی خود، پیروز باشند و خود نیز به عنوان یک مربی موفق، کارنامه پرباری داشته باشد.
راه قهرمانی بسیار طولانی است و فقط صبر و پشتکار می تواند ما را در این راه به هدف برساند و این صبر و تلاش ورزشکاران در کنار گذشت و حمایت مسئولین مسیر را هموار خواهد کرد.
تمرکز اردوهای فصل سرد ما بر روی تمرینات استقامتی در آب، بدنسازی و قدرتی است و در کنار آن جلساتی را به اصلاح تکنیک اختصاص می دهیم.
اگر می خواهیم پیشرفت کنیم باید متدهای جدید تمرینی را به برنامه های خود اضافه کنیم و علم خود را در این زمینه بالاتر ببریم.
سرمای بعضی روزهای فصل زمستان کیفیت تمرینات در آب را پایین می آورد با این حال ما تمرینات را به هیچ عنوان تعطیل نکردیم ولی گاهی مجبور به جایگزین کردن تمرینات هوازی در سالن و با استفاده از تردمیل و ارگومتر می شویم.
البته از این موقعیت به بهترین نحو استفاده می کنیم و در تمرینات ارگومتر تمرکز روی اصلاح تکنیک، که از اهداف ما به خصوص برای بچه هایی که به تازگی وارد اردو شدند است، را بالاتر می بریم.
به هر حال تیم ما درست است که با عنوان بزرگسالان فعالیت می کند اما از نظر سنی بسیار جوان است و نیاز به توجه و پشتیبانی دارد و هر چه این حمایت ها از تیم بیشتر باشد، شاهد نتایج درخشان تری خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز