استاندار گیلان:

یادگارهای دوران دفاع مقدس با ارزش و ماندگار است

۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۷:۱۹
کد خبر: ۵۳۶۵۵۶
یادگارهای دوران دفاع مقدس با ارزش و ماندگار است
استاندار گیلان ظهر امروز در بدرقه ی کاروان راهیان نور استانداری به مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: یادگارهای دوران دفاع مقدس با ارزش و ماندگار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر محمدعلی نجفی در حاشیه ی بدرقه ی کاروان راهیان نور استانداری یادگارهای دوران دفاع مقدس را بسیار با ارزش و ماندگار توصیف کرد و افزود: آثار برجای مانده از دوران دفاع مقدس برای سالیان متمادی درس آموز و یادگاری برای نسل های مختلف است که باید به آن پرداخته شود.

وی به مجاهدت ها و افتخارآفرینی های رزمندگان در دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: اکنون نیز فرزندان این مرز و بوم در دفاع از کیان اسلام، نظام و انقلاب فراتر از مرزهای کشور حضور موثر دارند.

نماینده عالی دولت در گیلان حضور در مناطق جنگی را به منظور آشنایی با آرمان های شهدا توفیق بزرگی دانست و اظهار داشت: امروز نیز افرادی با اندیشه های فکری مختلف در مسیر آرمان بزرگ شهدا، جانبازان و آزادگان گام بر می دارند.

وی افزود: امیدواریم این سفر همراه با خاطراتی خوش و مملو از دریافت فضاهای معنوی برای این کاروان داشته باشد. 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید انصاری  گیلان هم گفت :  در کاروان راهیان نور 40 نفر از خانواده های کارکنان استانداری گیلان حضور دارند .

محمد علی اباذری گفت : این کاروان طی مدت 5 روز ضمن بازدید از مناطق عملیات دوران دفاع مقدس اهواز، خرمشهر و شلمچه در مراسم تحویل سال جدید در منطقه ی چزابه حضور خواهند داشت.

کاروان راهیان نور پایگاه شهید انصاری استانداری دوم فروردین 96 به گیلان باز خواهد گشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز