دیدار حساس سپیدرود رشت با اکسین در کرج

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۳:۴۲:۵۶
کد خبر: ۵۴۲۷۱۴
دیدار حساس سپیدرود رشت با اکسین در کرج
تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور در یک بازی حساس ، به مصاف اکسین البرز می رود.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت : این دو تیم در هفته سی و یکم از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، رو در روی هم قرار می گیرند.
علیرضا وهابی افزود: بر این اساس ، مسابقه یادشده عصر روز سه شنبه هفته جاری 22 فروردین ماه در کرج برگزار خواهد شد و تیم سپیدرود در این بازی حساس، میهمان تیم اکسین البرز است.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط جدول و حضور تیم سپیدرود رشت در صدر جدول و شانس زیاد این تیم برای صعود به رقابت های لیگ برتر ، این بازی برای سپیدرود از حساسیت ویژه ای برخوردار است.
وی بیان کرد: امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت بتواند با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند ، حریف خود را شکست دهد تا یک گام دیگر به رقابت های لیگ برتر نزدیکتر شود.
تا پایان هفته سی ام رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت با کسب 54 امتیاز در مکان نخست و تیم اکسین البرز نیز با کسب 42 امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول و دوم ، به مسابقات لیگ برتر صعود می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز