وزیر راه و شهرسازی خبر داد :

راه آهن رشت- قزوین را تابستان تقدیم مردم گیلان می‌کنیم

۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۴:۰۰:۱۰
کد خبر: ۵۵۳۶۳۴
راه آهن رشت- قزوین را تابستان تقدیم مردم گیلان می‌کنیم
وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در بازدید از مراحل اجرای راه آهن رشت- قزوین گفت : این راه آهن را تابستان تقدیم مردم گیلان می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر عباس آخوندی صبح امروز در بازدید از راه آهن رشت- قزوین در محور کوهین که استانداران گیلان و قزوین نیز حضور داشتند گفت : این مسیر مهم با اولویت در حال اجرا است و از 167 کیلومتر این مسیر 110 کیلومتر ریل گذاری شده است.

وی با بیان اینکه بقیه کارگاه‌ها به شدت فعال هستند گفت : 47 کیلومتر از این مسیر در قزوین و بقیه در محدوده‌ی گیلان ریل گذاری شده است.

وی ادامه داد : ما در این مسیر روزی یک هزار و 650 متر ریل گذاری هم داشته‌ایم که یک رکورد می‌باشد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : امیدواریم تا پایان خرداد کل ریل گذاری به اتمام برسد و با فاصله‌ی 45 روز پس از پایان ریل گذاری امکان بهره‌برداری از راه آهن رشت- قزوین فراهم می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد : تابستان این مسیر را تقدیم مردم خوب گیلان و قزوین می‌کنیم و انشاء گردشگران بتوانند با قطار به گیلان سفر کنند.

وی افزود : به همین منظور امروز در حال بازدید از نزدیک بخش‌های مختلف راه آهن هستم.

گفتنی است : برگزاری نشست تخصصی، بازدید از راه آهن و 8 کیلومتر باقی مانده آزاد راه در محدوده گیلان از دیگر برنامه‌های امروز دکتر آخوندی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز