قدردانی از دبیران و فعالان شورای اقامه نماز استانداری گیلان و فرمانداری ها

۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۴:۵۲
کد خبر: ۵۵۸۷۲۱
قدردانی از دبیران و فعالان شورای اقامه نماز استانداری گیلان و فرمانداری ها
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان در مراسم تقدیر از دبیران و فعالان شورای اقامه نماز استانداری گفت: گسترش و اشاعه‌ی فرهنگ اقامه ی نماز به اصلاح جامعه و حفظ اخلاق کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ محمدحسین اصغریان با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به قرار گرفتن در آستانه‌ی ماه مبارک رمضان افزود : امیدوارم بتوانیم از برکات و فیوضات روزهای پایانی ماه شعبان و ماه مبارک رمضان کمال بهره را ببریم.

وی با قدردانی از همکاری فعالان عرصه‌ی نماز در اشاعه‌ی فرهنگ اقامه‌ی این فریضه‌ی الهی خاطر نشان کرد : تلاش در این مسیر معامله با خدا است که انشاء ا... همه‌ی ما در صفوف نمازگزاران واقعی قرار بگیریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع با بیان اینکه اقامه نماز به منظور برپا نگهداشتن یاد خدا است اظهار داشت : هر چقدر در اقامه نماز خضوع و خشوع باشد علاوه بر قبول شدن نماز موجب مصمون ماندن انسان از گناه می‌شود.

اصغریان با اشاره به اینکه اشاعه‌ی فرهنگ نماز به اصلاح جامعه و حفظ اخلاق کمک می‌کند خاطر نشان کرد : درک صحیح از نماز می‌تواند انسان را از ابتلا به ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی محفوظ بدارد.

در این مراسم رییس ستاد اقامه نماز استان با اشاره به فرمایشات پیامبر عظیم الشأن اسلام و ائمه ی اطهار درخصوص اهمیت اقامه ی نماز گفت: پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی در ادارات اقامه ی نماز جماعت برپا شده و این مهم در میان کارکنان تأثیر بسزایی دارد.

حجت الاسلام میرابوطالب حجازی به برگزاری همایش های استانی و شهرستانی و دوره های آموزشی با موضوع نماز اشاره کرد و افزود: اقامه ی نماز جماعت در استانداری گیلان یکی از پرشورترین نمازهای جماعت در سطح استان است که شکوه این فریضه اعتماد مردم را نسبت به کارکنان و مدیران بیش از پیش می کند.

وی خاطرنشان کرد: دکترنجفی با حمایت همه جانبه در مسیر اعتلای فرهنگ نماز در استان گام بر می دارند که باعث کسب افتخارات مختلف در سطح کشور شده است.

در ادامه دبیر شورای اقامه نماز استانداری برگزاری این مراسم را در راستای بند4 توافقنامه ی وزارت کشور به منظور تجلیل از خادمان اقامه ی نماز استانداری عنوان کرد و گفت: در سال 95 دو همایش بزرگ در سطح استان با محوریت نماز برگزار شد که با همکاری فعالان و خادمان این بخش محقق شد.

ایرج عاشوری افزود: برگزاری مسابقات مقاله نویسی و کتاب خوانی با مشارکت 400 نفر از کارکنان استانداری و حوزه های تابعه و نیز رونمایی از سایت شورای اقامه نماز استانداری از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال 95 است.  

در این مراسم از دبیران و فعالان شورای اقامه نماز استانداری گیلان وفرمانداری ها با اهداء لوح تقدیر قدرانی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز