حضور چهار تکواندوکار بانوی گیلانی در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۷:۰۷:۰۱
کد خبر: ۵۵۹۵۰۵
حضور چهار تکواندوکار بانوی گیلانی در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی
چهار تکواندوکار بانوی گیلانی در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در کشور جمهوری آذربایجان حضور یافتند.
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از  پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، رئیس هیات تکواندو استان گیلان گفت: با برگزاری آخرین مرحله مسابقات انتخابی تیم ‌ملی تکواندو بانوان اعزامی به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی ، چهار گیلانی به عضویت تیم ملی درآمدند.
محسن سترگی افزود: بر این اساس ، فاطمه مداحی ، سودابه پورصادقی ، طیبه پارسا و حنانه همتی از استان گیلان در رقابت های تکواندو همبستگی کشورهای اسلامی حضور یافتند.
وی اظهار کرد: رقابت های تکواندو همبستگی کشورهای اسلامی از امروز(دوشنبه) در شهر باکو پایتخت کشور جمهوری آذربایجان آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: بر این اساس ، فاطمه مداحی در وزن 46- کیلوگرم، سودابه پورصادقی در وزن 49- کیلوگرم، طیبه پارسا در وزن 57- کیلوگرم و حنانه همتی در وزن 62- کیلوگرم از استان گیلان در قالب تیم ملی تکواندو بانوان ایران به مصاف حریفان خود می روند.
رئیس هیات تکواندو استان گیلان بیان کرد: حضور چهار ورزشکار گیلانی در ترکیب اصلی تیم ملی تکواندو بانوان ایران در تاریخ تکواندوی این استان بی سابقه بوده و امیدواریم که تکواندوکاران گیلانی با درخشش در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی ، بتوانند با کسب مدال های خوش رنگ و تصاحب عنوان قهرمانی ، این رقابت ها را به پایان برسانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز