بر طبق اعلام رسمی

نتایج نهایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای بندرانزلی اعلام شد

۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۳:۱۲
کد خبر: ۵۶۱۱۴۶
نتایج نهایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای بندرانزلی اعلام شد
فرماندار و رئیس ستاد انتخابات بندرانزلی نتایج نهایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان را اعلام کرد.

میرشمس مومنی زاده فرماندار شهرستان انزلی با تشکر از حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات روز 29 اردیبهشت اظهار کرد: در شهرستان بندرانزلی 249 نفر نامزد انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بودند که از این تعداد، 195 نامزد شوراهای اسلامی در روستاهای شهرستان با یکدیگر رقابت کردند.

وی افزود: 54 نامزد انتخابات در این شهرستان نیز برای کسب هفت کرسی در شورای شهر با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت، از 46 هزار و 159 رای صحیح ماخوذه به ترتیب امیر احمدی فرد با 13 هزار و 477 رای، شعبان جعفری 11 هزار و 18 رای، بهمن زنجانخواه 10 هزار و 209 رای، ابراهیم برف چالانی 9 هزار و 449 رای، هادی حیدری 9 هزار و 401 رای، مه سیما نصیری 9 هزار و سه رای و یاسر کریم بخش با هفت هزار و 804 رای بعنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر بندرانزلی از سوی مردم انتخاب شدند.

مومنی زاده ادامه داد: تهمتن وکیل منفرد با هفت هزار و 518 رای، سید ابراهیم مرتضوی با هفت هزار و 43 رای، شهرام نواری با شش هزار و 941 رای، علی سفیدروح با شش هزار و 922 رای و محمدرضا بدیعی فر با شش هزار و 917 رای ماخوذه از سوی مردم به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر بندرانزلی انتخاب شدند.

وی افزود: کل آرای ماخوذه از صندوق های شعب اخذ رای در این شهرستان 49 هزار و 891 رای بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز