جعفرزاده ایمن آبادی :

مردم گیلان در انتخابات مشارکت حداکثری داشته اند / نوبت دولت است که به استان گیلان توجه کند

۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۲:۱۹:۲۱
کد خبر: ۵۶۹۷۰۰
مردم گیلان در انتخابات مشارکت حداکثری داشته اند / نوبت دولت است که به استان گیلان توجه کند
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در ضیافت افطاری تجلیل از کارآفرینان برتر طرحهای اشتغال زایی و خودکفایی کمیته امداد امام گیلان گفت :مردم فهیم گیلان با عنایت ویژه به دکتر نوبخت در پای صندوق های رای حاضر شدند و وظیفه ی خود را انجام دادند و اکنون نوبت به دولت رسبده است و از این به بعد دولت به حق گیلان توجه شود .

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در زمینه ی فعالیت های کمیاظهار داشت :کمیته امداد از جمله دستگاهها و سازمانهایی است که انصافا در عرصه ی خدمات رسانی به نیازمندان بسیار پر تلاش است.

وی افزود : بخش اشتغال این نهاد نمود بیشتری دارد و اگر منابع در اختیار این نهاد قرار گیرد یکی از تنها نهادهایی است که منابع در آن به هرز نمی رود و با برنامه و نظارت ارایه خدمت می کند.

جعفرزاده عنوان کرد : در سال اقتصاد مقاومتی ، اشتغال و تولید کمیته امداد می تواند یکی از دستگاههای پیشرو باشد .

وی ادامه داد : در حال حاضر فضای بهتری شده است و دولتی که اعتقاد داشتیم با احترام به سایر کاندیداها ،اصلح ترین  است رای آورده و گیلان در انتخابات اخیر خوش درخشید.

وی گفت :مردم فهیم گیلان با عنایت ویژه به دکتر نوبخت در پای صندوق های رای حاضر شدند و وظیفه ی خود را انجام دادند و اکنون نوبت به دولت رسبده است و از این به بعد دولت به حق گیلان توجه شود .

جعفرزاده خاطر نشان کرد : دلم برای مظلومیت آقای نوبخت می سوزد ، بنده می دانم که ایشان چه کارهایی انجام داده است و امیدوارم اجر این زحمات خود را از خداوند دریافت کنند و ذخیره ی اخروی ایشان شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز