برنامه های اوقات فراغت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود اعلام شد

۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۲:۴۷
کد خبر: ۵۷۶۷۳۲
برنامه های اوقات فراغت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود اعلام شد
قرآن، خوشنویسی، نقاشی، موسیقی، شعر، داستان نویسی، بازیگری، معرق، فیلم، عکاسی و دومین کارگاه تئاتر و تجربه از برنامه تابستانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود است.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ سهراب مقدسی گفت: این اداره با بهره برداری از توانایی هنرمندان و با همکاری موسسه قرآنی، کانون های مساجد و آموزشگاه های آزاد هنری، برنامه های اوقات فراغت را در این شهرستان اجرا می کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود با اشاره به برگزاری کلاس های تابستانی، قرآن، خوشنویسی، نقاشی، موسیقی،   داستان نویسی، بازیگری، معرق، فیلم، عکاسی و دومین کارگاه تئاتر و تجربه تصریح کرد: در بخش قرآن، تجوید، روانخوانی، صوت و لحن، مفاهیم و حفظ، در بخش موسیقی، پیانو، ارگ، دف، سنتور، سه تار، ویولون، تبنک و گیتار آموزش داده می شود.

این مسئول تاکید کرد: در رشته خوشنویسی، خط ریز و درشت، رشته نقاشی، طراحی و آبرنگ و در بخش بازیگری، هنر تئاتر به اقشار مختلف در کلاس های اوقات فراغت آموزش داده می شود.

مقدسی، اعلام داشت: این اداره جهت پر کردن اوقات فراغت، علاوه بر برپایی کلاس های جنبی، برگزاری مسابقه نقاشی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم نیز خواهد داشت.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان در طول تابستان، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه بیانگر فعالیت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در تابستان هر سال است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود با بیان اینکه علاقه مندان جهت ثبت نام در طرح های اوقات فراغت، می توانند تا ١٠ تیر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود مراجعه نماید، اذعان داشت: کلاس های طرح اوقات فراغت شهرستان از ١٢ تیرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

بنا بر این گزارش؛ یک موسسه قرآنی، ٣٦ کانون فرهنگی و هنری مساجد، ٨ آموزشگاه آزاد هنری شامل ٥ آموزشگاه  تجسمی، ٣ آموزشگاه موسیقِی، یک شرکت سینمائی و ٢ گروه نمایشی در شهرستان لنگرود زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر فعالیت می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز