پایان رقابت های جام ستارگان شطرنج با برتری مقصودلو از ایران

۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۰۰:۰۶
کد خبر: ۵۸۸۷۰۸
پایان رقابت های جام ستارگان شطرنج با برتری مقصودلو از ایران
دومین دوره رقابت های بین المللی شطرنج جام ستارگان درحالی پایان یافت که پرهام مقصودلو استاد بزرگ شطرنج کشورمان، با کسب حداکثر امتیاز در این مسابقات، عنوان برترین شطرنج باز این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ آخرین دور از رقابت های بین المللی شطرنج جام ستارگان در بخش استاندارد روز سه شنبه آغاز و ستارگان شطرنج ایران و جهان با یکدیگر مسابقه دادند.
در رقابت های امروز بادور جوباوا استاد بزرگ شطرنج کشور گرجستان در برابر مسعود مصدق پور استاد بزرگ شطرنج کشورمان با نتیجه مساوی متوقف شد و پرهام مقصودلو پدیده این دوره از مسابقات نیز در رقابت با لوک وان ولی استاد بزرگ شطرنج کشور هلند، به نتیجه تساوی رضایت داد.
آلکسی شیروف مرد افسانه ای شطرنج جهان از کشور لتونی مغلوب پویا ایدنی استاد بزرگ شطرنج کشورمان شد و دیدار لازارو باتیستا بروزون استاد بزرگ شطرنج کشور کوبا و احسان قائم مقامی کاپیتان تیم ملی شطرنج کشورمان به نتیجه تساوی ختم شد .
دو مسابقه التاج سفرلی استاد بزرگ شطرنج کشور آذربایجان در رقابت با محمدامین طباطبایی استاد بزرگ شطرنج ایران و سید خلیل موسوی با ون یانگ استاد بزرگ شطرنج از کشور چین به نتیجه تساوی ختم شد.
همچنین امیر رضا پوررمضانعلی استاد بین المللی شطرنج کشورمان توانست ایوان سوکولف هلندی را مغلوب کند و در نهایت تیم ستارگان شطرنج ایران توانست دومین پیروزی شیرین خود را با نتیجه چهار و نیم بر 2 و نیم در برابر صاحب نام های شطرنج جهان تجربه کند.
در این دوره از رقابت ها پرهام مقصود لو قهرمان شطرنج ایران و استاد بزرگ شطرنج کشورمان با 17 واحد صعود به عنوان برترین شطرنج باز این دوره از رقابت ها معرفی شد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، دومین دوره از رقابت های بین المللی شطرنج جام ستارگان از 19 تیرماه در دو بخش ستارگان نوجوان شطرنج ایران و ستارگان شطرنج جهان آغاز شده بود که با پایان یافتن رقابت ها در عصر (سه شنبه) ، مراسم اختتامیه با حضور رئیس فدراسیون شطرنج کشوررمان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز