برتری شهرداری رشت بر آروین سقز در لیگ برتر فوتسال جوانان شمال کشور

۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۰۳:۵۳
کد خبر: ۵۹۲۱۲۷
برتری شهرداری رشت بر آروین سقز در لیگ برتر فوتسال جوانان شمال کشور
در ادامه رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر جوانان منطقه شمال کشور، تیم شهرداری رشت برابر آروین سقز به برتری رسید.
به گزارش خبرگزاری برنا گیلان و به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، در این دیدار تیم فوتسال جوانان شهرداری رشت موفق شد روز چهارشنبه در رشت ،با نتیجه 6 بر 2 برابر حریف خود به برتری دست یابد.
در جریان این مسابقه ، تیم فوتسال جوانان شهرداری رشت بر بازی تسلط کاملی داشت و برتر از حریف خود ظاهر شد و توانست به یک پیروزی پرگل برسد تا به دومین پیروزی متوالی خود در این رقابت ها دست یابد.
همچنین در دیگر دیدار این رقابت ها ، تیم های فوتسال جوانان مقاومت قزوین و دبیری تبریز رو در روی هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.
رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر جوانان منطقه شمال کشور، از عصر دوشنبه با حضور تیم های فوتسال جوانان شهرداری رشت ، ستارگان طلایی زنجان ، مقاومت تبریز ، شهرداری ساوه ، آروین سقز و دبیری تبریز آغاز شد.
تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، در یک گروه به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند که در نهایت دو تیم برتر این مسابقات، به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال جوانان کشور صعود می کنند.
رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر جوانان منطقه شمال کشور ، به مدت یک هفته در سالن ورزشی آتش نشانی رشت ادامه خواهد یافت.
مسابقات فوتسال قهرمانی لیگ برتر جوانان کشور در دو منطقه شمال و جنوب برگزار می شود که در نهایت ، دو تیم برتر هر منطقه به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه می یابند.

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز