سرمربی گیلانی تیم ملی سپک تاکرای ایران؛

چه زود یادِمان رفته که به دنبال یک مدیر بومی و ورزشی می گشتیم که قهرمانان و ملی پوشان این استان را بفهمد!

۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۲:۲۹:۱۳
کد خبر: ۶۱۲۹۵۷
چه زود یادِمان رفته که به دنبال یک مدیر بومی و ورزشی می گشتیم که قهرمانان و ملی پوشان این استان را بفهمد!
قهرمانی مسابقات جهانی ٢٠١٦ را بی تردید و یقیناً مدیون درایت و حمایت های مدیر توانمند ورزش این استان هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ پیام شیرعلی گفت ؛ ملی پوشان سپک تاکرای گیلان در هیچ سالی در یک دهه گذشته همچون سال گذشته جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جهان، مورد حمایت معنوی و  سخت افزاری اداره ورزش و جوانان استان قرار نگرفته بودند و بی شک مدیریت و درایت یک مدیر ورزشی در راس این مجموعه که علاوه بر تحصیلات عالی، خود نیز خاک ورزش را خورده و دشواری قهرمانان ملی را حس میکند بیانگر این واقعیت است.

وی افزود ؛ به عنوان تنها سرمربی گیلانی کشور اعلام میکنم که موفقیت تیم ملی سپک تاکرا ایران با کسب ٤ مدال و کسب عنوان ارزشمند قهرمانی مسابقات جهانی ٢٠١٦ را بی تردید و یقیناً مدیون درایت و حمایت های مدیر توانمند ورزش این استان هستیم چرا که اگر همدلی و یاری ایشان نبود این افتخار نسیب ما نمیشد.

سرمربی گیلانی تیم ملی سپک تاکرا گفت ؛ مگر همین ماها (مربیان و ورزشکاران ملی پوش گیلان) نبودیم که در دوره نه چندان دور، ازمدیریت حاکم افراد بی کفایت غیربومی بر ورزش این استان رنج میبردیم و چه ضررها که متحمل نشدیم.

 چه زود یادِمان رفته که دنبال یک فرد بومی و ورزشی میگشتیم که قهرمانان و ملی پوشان این استان را بفهمد!

وی گفت ؛در این فرصت کمی که تا بازیهای آسیایی ٢٠١٨ باقی مانده باید دست به دست هم دهیم و با درایت مدیر توانمند ورزشی این استان موفق تر از گذشته به عنوان نمایندگان تیم های مختلف ملی از این استان قهرمان پرور در قاره کهن آسیا بدرخشیم.

رییس کمیته ساحلی سپک تاکرا افزود ؛ بنده به عنوان کوچکترین عضو خانواده بزرگ ورزش این استان همه شما بزرگواران را به همدلی و حمایت از مدیر ورزشی و بومی این استان دعوت میکنم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز