درخشش ۲ تکواندوکار دختر گیلانی در مسابقات قهرمانی آسیا

۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۲۵:۳۲
کد خبر: ۶۱۷۳۸۹
درخشش ۲ تکواندوکار دختر گیلانی در مسابقات قهرمانی آسیا
رئیس هیات تکواندو گیلان گفت: 2 ورزشکار این استان با درخشش در بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ محسن سترگی اظهار کرد: در جریان این مسابقات در کشور ترکمنستان ، طیبه پارسا و فاطمه مداحی از گیلان موفق به کسب مدال برنز و مقام سوم این رقابتها شدند.
وی گفت: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، فاطمه مداحی تکواندوکار گیلانی در وزن 46- کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت و با برتری برابر ورزشکارانی از فیلیپین و ویتنام ، به نیمه نهایی صعود کرد.
وی افزود: این ورزشکار شایسته گیلانی در این مرحله به مصاف تکواندوکار قدرتمندی از کشور چین رفت و با قبول شکست برابر حریفش مدال برنز را بر گردن آویخت.
وی ادامه داد: همچنین طیبه پارسا دیگر ورزشکار گیلانی حاضر در این رقابت ها ، در وزن 57- کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفت که در نخستین مبارزه ، طیبه اکبری از افغانستان را با نتیجه 23 بر 6 شکست داد.
رئیس هیات تکواندو گیلان بیان کرد: این ورزشکار ملی پوش گیلانی در دومین بازی خود دانگ کیم از کره جنوبی را با نتیجه جالب 22 بر 18 مغلوب و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
وی خاطرنشان کرد: طیبه پارسا در مرحله نیمه نهایی رو در روی لیجون ژو چینی دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2016 قرار گرفت و با قبول شکست در این بازی ، مدال برنز این مسابقات را کسب کرد.
سترگی یادآور شد: پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017 از روز یکشنبه 26 شهریورماه با حضور 6 هزار ورزشکار در عشق آباد ترکمنستان آغاز و به مدت 11 روز پیگیری می ‌شود.
وی اضافه کرد: در رقابت‎های تکواندو نیز 258 ورزشکار با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم ملی ایران موفق به کسب 6 مدال طلا ، یک مدال نقره و 2 مدال برنز شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز