کشف ۲۱ فقره سرقت منزل و دستگیری اعضای باند سارقان در رشت

۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۰۷:۲۷
کد خبر: ۶۳۰۶۱۴
کشف ۲۱ فقره سرقت منزل و دستگیری اعضای باند سارقان در رشت
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان منازل و کشف 9فقره سرقت در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ فرهاد فلاح کریمی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سال جاری از منازل آپارتمانی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان رشت و برخی شهرستانهای همجوار ،بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ این مقام انتظامی افزود: در بررسی های اولیه پلیس از صحنه های سرقت، 2نفر از سارقان حرفه ای غیربومی اهل کرمانشاه و کوهدشت شناسایی شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از شناسایی 2 متهم، ماموران اقدام به شناسایی مخفیگاه این متهمان کردند،تصریح کرد :پلیس در یک عملیات غافلگیر کننده،موفق به دستگیری هر 2 متهم شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه:در بازرسی از خودرو و محل اختفاء متهمان مقادیر قابل توجهی طلاجات ، سکه ، ساعت و ادکلن متعلق به مالباختگان به ارزش بیش از یکصد میلیون تومان کشف و ضبط شد خاطر نشان کرد: متهمان به 21 فقره سرقت منازل در سطح حوزه استحفاظی شهرستان های رشت ، لاهیجان و آستارا اعتراف کردند.  

سرهنگ فلاح کریمی با تاکید بر معرفی متهمان به مقام قضایی برای سیر مراحل قانونی، خاطرنشان کرد: تعدادی از مالخران این باند سرقت در استان های لرستان و البرز شناسایی شده اند و تلاش برای دستگیری آن ها ادامه دارد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز