محدودیت ویزیت شبانه روزی برای پزشکان عمومی

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۳:۲۴:۴۴
کد خبر: ۶۴۷۹۸۵
محدودیت ویزیت شبانه روزی برای پزشکان عمومی
دانشگاه علوم پزشکی گیلان استفاده از عناوین مجعول مطب شبانه روزی و یا بیست و چهار ساعته را برای پزشکان عمومی طبق دستور العمل وزات بهداشت درمان و آموزش پزشکی ممنوع و منوط به درمانگاه شبانه روزی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این خصوص اظهار داشت: استفاده از عناوین مجعول مطب شبانه روزی یا بیست و چهار ساعته برای پزشکان عمومی طبق دستورالعمل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ممنوع است و  پزشکان عمومی حداکثر تا ساعت 10 شب مجاز به انجام فعالیت در مطب هستند.

دکتر محمد تقی آشوبی  با بیان این مطلب که با افراد متخلف طبق مقررات برخورد خواهد شد، اظهار داشت: پزشکانی که مایل به ارایه خدمات درمانی به صورت شبانه روزی می باشند، می بایست درخواست تاسیس درمانگاه شبانه روزی خود را به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( واحد مدیریت نظارت و اعتباربخشی) ارایه نمایند تا مطابق مقررات اقدام شود.

وی در پایان یادآور شد: این دستور العمل شامل همه مطب هایی است که تا کنون تاسیس شده و اجرای آن برای پزشکان عمومی حداکثر ظرف مدت یکماه (تا نیمه اول دی ماه سالجاری ) ضروری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز