وقوع ۴ آتش سوزی در شهر رشت

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۸:۴۲:۴۶
کد خبر: ۶۶۵۸۷۳
وقوع ۴ آتش سوزی در شهر رشت
3 خانه و یک انباری در 4 منطقه از شهر رشت امروز طعمه حریق شد

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛  معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت دقایقی پیش گفت : امروز در کمتر از ۳۰ دقیقه در ۴ منطقه از شهر رشت آتش سوزی رخ داد.

شهرام مومنی افزود : این آتش سوزی ها در خیابان شهید قلی پور در کوی حسینی ، خیابان شهید انصاری در کوچه مستشاری ، خیابان امام خمینی (ره) در کوی آفخرا و بلوار امام خمینی (ره) در کوچه فرشته رخ داده است.

وی اعلام کرد : نخستین اعلام آتش سوزی در ساعت ۱۰ و 52 دقیقه اطلاع داده شد که ۳۱ آتش نشان و افسر ارشد به همراه ۱۰ دستگاه خودروی اطفای حریق به محل حادثه واقع در بلوار شهید قلی پور، کوی حسینی اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت بیان کرد : آتش نشانان دراین مکان با حجم بسیار شدیدی از شعله های آتش در سربندی یک انباری مواجه شدند.

شهرام مومنی در ادامه افزود : به دلیل متصل بودن سقف خانه های مسکونی همجوار و نبود دیوار آتش بر، تیم های عملیاتی به سرعت نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش حریق اقدام کردند.

وی گفت : فقط ۱۴ دقیقه از اعلام نخستین آتش سوزی در رشت نگذشته بود که تماس شهروندان در ساعت۱۱ و 6 دقیقه از آتش سوزی2 خانه ویلایی در بلوار شهید انصاری، کوچه مستشاری را حکایت داشت که۲۹ آتش‌ نشان به همراه ۱۰ دستگاه خودروی اطفای حریق و نجات به محل حادثه واقع در بلوار شهید انصاری، کوچه مستشاری اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت در ادامه به شدت آتش سوزی سقف های بهم پیوسته 2 خانه اشاره کرد و افزود : احتمال سرایت آتش به سقف دیگر خانه ویلایی وجود داشت که به سرعت نسبت به مهار، پیشگیری از گسترش آتش و اطفای آن اقدام شد.

شهرام مومنی با اشاره به اعلام سومین حریق در ساعت ۱۱ و 9 دقیقه امروز اعلام کرد : این حادثه بعلت اتصال در سامانه سیم کشی برق یک خانه واقع در خیابان امام خمینی (ره) کوی آفخرا رخ داد که پس از اعزام ۸ آتش نشان به همراه 2 دستگاه خودروی اطفای حریق از ایستگاه بازار رشت ، آتش در لحظات اولیه مهار شد.

وی از اعلام آتش سوزی در یک آپارتمان واقع در بلوار امام خمینی (ره) ، کوچه فرشته در ساعت ۱۱ و 28 دقیقه خبر داد و گفت : ۲۶ آتش نشان از ۴ ایستگاه به همراه ۹ دستگاه خودروی اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت علت این آتش سوزی را بی احتیاطی کارگران در هنگام عایق کاری اعلام کرد و افزود : دود و شعله های آتش از طبقه اول آپارتمان مشاهده می شد که سریعا گروهی از آتش نشانان نسبت به اطفاء و گروه دیگر نسبت به تخلیه کامل ساکنان آپارتمان اقدام کردند.

شهرام مومنی تصریح کرد : در 4 آتش سوزی امروز در رشت به کسی آسیب جانی نرسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز