در آغاز گرامیداشت دهه مبارک فجر مسئولین اجرایی با امام جمعه انزلی دیدار کردند

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۱:۴۴
کد خبر: ۶۷۱۶۷۲
در آغاز گرامیداشت دهه مبارک فجر مسئولین اجرایی با امام جمعه انزلی دیدار کردند
در آغاز برگزاری گرامیداشت سی ونهمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، میرشمس مومنی زاده فرماندار بندرانزلی همراه با مدیران اجرایی به دیدار امام جمعه این شهرستان رفتند.

به گزارش خبرگزای برنا گیلان ، دکتر مومنی زاده در این دیدار به حضور فعال وتعیین کننده مردم درایجاد، ابقا و استمرار انقلاب ونظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: ازمهمترین ویژگیهای این انقلاب ماهیت مردمی آن است. بهمین دلیل است که می بینیم انقلاب اسلامی از ابتدا با حضور مردم شکل گرفت و به ثمر رسید و تا کنون درسی ونه سال گذشته نیز با پشتوانه همین مردم از پیچ وخم ها وبحران های کوچک وبزرگ فراوانی عبور کرده است و به همین خاطر است که میگوییم  صاحب و مالک اصلی این کشور و نظام مردم هستند و ما مسئولین خدمتگزار این مردم هستیم وهمه باید تلاش کنیم ضمن تکریم مردم وپاسخگو بودن درقبال انان، وظایف خود رادرقبال این مردم بسیار خوب و قدرشناس به شایستگی انجام دهیم.

وی افزود: این ایام یاداور روزهای پرافتخار ازتاریخ این ملت بزرگ است. این ایام یاداور یاد وخاطره امام راحل است که راه مبارزه بااستبداد داخلی واستعمارخارجی را به ما اموخت؛ اعتماد به نفس، خودباوری وخود اتکایی را به ما اموخت. یاد اورخاطرات شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم است که عزت و اقتدارمان را مدیون این شهدا هستیم. فرماندار بندرانزلی به زنجیره ای از توطئه های دشمن علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز عرصه مبارزه، عرصه اقتصادی است و از این جهت جدیت در پیگیری و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی بسیار اهمیت دارد؛ به همین جهت یکی از معیارهای ارزیابی عملکرد سالانه مدیران میزان تحقق همین سیاست ها فراتر از وظایف ذاتی خواهد بود.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین به ویژگی های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ما باید به گونه ای مدیریت کنیم که در حوزه فعالیت ها یمان مبنای اندیشه ها و معیار های دینی وجود داشته و همیشه مورد توجه باشد .

وی افزود: امام خمینی (ره) در همه ی کارها دو موضوع مردم و اسلام را در راس همه مسائل قرار می دادند، ایشان در مورد مسائل دینی با هیچ کس تعارف نداشت ، نمی شود مدیر اسلامی در جامعه اسلامی مسئولیت داشته باشد اما توجه به معیارهای دینی نکند، این پذیرفتنی نیست ، در خصوص جایگاه مردم نیز همه ی حکومت ها می گویند ما آمده ایم برای خدمت به مردم، اما این ظاهر ماجراست اما شعار امام (ره) و اسلام یک اصل اعتقادیست.

امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه اصلاح جامعه اسلامی منوط به اصلاح هرکدام از ما است اظهار کرد: دو دسته هستند که اگر با تقوا باشند بقیه ی مردم هم اصلاح میشوند و اگر فاسد باشند امت نیز فاسد میشود ، ما روحانیون و شما مدیران، ما اگر درست بشویم جامعه و امت درست می شود، اگر روحانیت و مدیران ما با تقوا و خدمت گزار باشند مردم هم مطیع خواهند بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز