سرپرست فرماندارى شهرستان رشت عنوان کرد:

باید نوجوانان و جوانان را از علت قیام مردم و انقلاب اسلامی آگاه کنیم

۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۸:۰۹
کد خبر: ۶۷۴۵۶۹
باید نوجوانان و جوانان را از علت قیام مردم و انقلاب اسلامی آگاه کنیم
سرپرست فرماندارى شهرستان رشت در جمع مردم روستاى سیاه اسطلخ بخش مرکزى و تعدادى از مدیران شهرستان در جشن انقلاب عنوان کرد: باید نوجوانان و جوانان را از علت قیام مردم و انقلاب اسلامی آگاه کنیم ، سه شعار اساسی در زمان انقلاب استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی بود .

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، سرپرست فرمانداری شهرستان رشت به همراه تعدادی از مدیران شهرستانی  شب گذشته درجشن انقلاب روستای سیاه اسطلخ  بخش مرکزی حضور یافتند.

در این مراسم سید محمد احمدی ضمن تبریک ایام پیروزی دهه فجر گفت : امیدوارم خداوند توفیق دهد تا در تحقق سیاست های نظام و دستاوردهای انقلاب موفق و سربلند باشیم .

احمدی با بیان اینکه شهدا و امام شهدا ناظرعملکرد مسئولان هستند گفت : امیدواریم بتوانیم سربلند در نزد امام و شهدا باشیم و نیز بتوانیم خواسته ها و مطالبات مردم بخصوص جوانان را برآورده کنیم.

 وی با اشاره به اینکه برای جوانان و نوجوانان امروز سوال مهم این است که چرا انقلاب کردیم افزود : در گذشته استکبار ایران را سرزمین امن میدانست و همه سیاست های خود را به راحتی در این کشور اعمال میکرد.

 احمدی با بیان اینکه قشرعظیمی از جامعه ما را جوانان و نوجوانان تشکیل میدهند گفت : باید به جوانان بگوییم که چه کمبودهایی در گذشته وجود داشت که مردم به صحبتهای روحانی ( امام خمینی ره) که در تبعید بود لبیک گفتند و قیام کردند.

 وی ادامه داد:سه شعاراساسی که در آن زمان مردم میدادند استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی بود ، این شعار به ظاهر ساده است اما ماهیت قوی محکمی دارد.

 احمدی در وصف استقلال گفت : در گذشته کشور ما در هیچ اموری مستقل نبود و هیچ تصمیم و اختیاری از اوضاع نداشت ، شعار بعدی آزادی است امروز همه شاهد هستید که به راحتی میتوانیم از همه نقد کنیم اما در گذشته کسی حتی جرات نقد کردن بخشدار را هم نداشت و شعار نهایی جمهوری اسلامی است که مردم به راحتی میتوانند در فضای ایجاد شده سرنوشت کشور خود را تامین کنند.

وی با بیان اینکه برای مستقل بودن مردم کشور ما 8 سال جنگیدن افزود:جوانان زیادی را تقدیم انقلاب کردیم و این شهدا سرمایه های اصلی انقلاب هستند و امروز به پاس تلاشهای شهدا ایران کشوری مقتدر در جهان شناخته شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه امروز استراتژی مهم کشور ما حفظ وحدت است گفت : ما مردمان بسیار مهربان داریم که در کنار هم به آرامی و با وحدت زندگی میکنند و وظیفه ما مسئولین در قبال این مردم این است که وظایفمان را به خوبی انجام دهیم.

 احمدی با اشاره به اینکه شوراها ظرفیت بسیار مناسبی و بازوان توانمند برای دولت در امر اجرایی هستند افزود : شوراها نباید فقط پل ارتباطی میان مردم و بخشداری باشد بلکه با حضور میدانی خود در منطقه خودشان با مسایل و مشکلات آشنا میشوند و در جهت رفع آنها اقدامات مناسب را انجام میدهند.باید مشکلات را به صورت فنی نگاه کنیم تا بتوانیم فنی هم برای رفع آن اعتبار بگیریم.

وی در مورد بودجه 97 گفت : سعی کردیم در بودجه 97 براساس اولویت ها تقسیم منابع انجام گیرد.

 احمدی با بیان اینکه باید از ظرفیت این نماینده ها برای توسع شهر ستان استفاده کنبم گفت : امسال به همت این نمایندگان 15 میلیارد برای قطار شهری بودجه اختصاص یافته است.

وی در مورد مشکلات روستا ها گفت : مشکلات روستایی شهرستان رشت آب شرب و راه روستایی است که 50 درصد از راه های روستایی آسفالت مناسبی ندارد و نیار به مرمت دارد.

وی با بیان اینکه خواسته های مردم به ما منعکس میشود گفت : به مشکلات مردم آگاه هستیم اما اگر زمانی اتفاق می افتد که در موعد مقرر مشکل برطرف نشده است به حساب بی توجه ای دولت و حاکمیت نگذارید زیرا همه ما بر این امر واقف هستیم که دولت با محدودیت هایی روبرو است و ولی تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مردم که رضایت خدا در آن است بکار می گیریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز