سید محمد احمدی سرپرست فرمانداری رشت:

دفاع مقدس تجلی ایثارگریها و رشادتهای مردان بزرگ سرزمین ماست

۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۳:۱۳:۳۷
کد خبر: ۶۷۶۹۹۳
دفاع مقدس تجلی ایثارگریها و رشادتهای مردان بزرگ سرزمین ماست
سید محمد احمدی سرپرست فرمانداری رشت در جلسه هماهنگی راهیان نور گفت: دفاع مقدس تجلی ایثارگریها و رشادتهای مردان بزرگ سرزمین ماست و راهیان نور بستری مناسب برای آشنایی بیشتر نسل جدید با جان فشانی های جوانان انقلابی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، جلسه هماهنگی راهیان نور به ریاست سید محمد احمدی سرپرست فرمانداری رشت برگزار شد.

در این جلسه سید محمد احمدی با بیان اینکه راهیان نور آشنایی به دستاوردهای مهمی است که از دفاع مقدس به ما رسیده است گفت : دفاع مقدس تجلی ایثارگریها و رشادتهای مردان بزرگ سرزمین ماست و راهیان نور بستری مناسب برای آشنایی بیشتر نسل جدید با جان فشانی های جوانان انقلابی خواهد بود.

وی با بیان اینکه باید نسلهای جدید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند افزود : در جامعه این نیاز وجود دارد و باید برای رشادت ها  و ایثارگریهای ملت ایران برای دفاع از اسلام عزیزوخاک و سرزمین شان برای جوانان بازگو شود.

احمدی با اشاره به اینکه چندین نوبت اردو راهیان نور در سال برگزار میشود گفت : زمانی که دانش آموزان و جوانان ما به مناطق عملیاتی اعزام میشوند و اتفاقات جنگ برایشان تعریف میشود بازخورد زیبایی در جامعه شاهد هستیم.

وی ادامه داد: یکی از کارهایی که باعث تقویت هویت نظام و انتقال ارزش های دوران دفاع مقدس میشود راهیان نور است و باید سعی کنیم همه توان خود را برای اجرای درست و مناسب این برنامه فرهنگی بکار بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز