رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

اشتغال و مشکلات مالی مهم ترین دلیل مراجعات مردمی

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۹:۲۵:۵۵
کد خبر: ۶۷۸۶۷۹
اشتغال و مشکلات مالی مهم ترین دلیل مراجعات مردمی
رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: اشتغال و مشکلات مالی مهم ترین دلیل مراجعه شهروندان به شورا است.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، سید امیر حسین علوی اظهار کرد: سه شنبه هر هفته روز ملاقات مردمی با شهروندان برگزار می شود و در این دیدارها بیشترین تقاضای آنان ایجاد اشتغال و دریافت کمک های مالی است.

وی افزود: تخفیف عوارض ساختمانی ، اجرای آسفالت و.... از دیگر مباحثی است که در روز ملاقات مردمی توسط شهروندان مطرح می شود.

علوی با بیان اینکه رشت در مسیر توسعه قرار گرفته است تصریح کرد: رشت از جلوه های طبیعی و خدادادی فراوانی برخوردار است که از آن جمله می توان به دو رودخانه و تالاب عینک اشاره کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: استفاده از مواهب گردشگری رودخانه ها و تالاب عینک رشت می تواند زمینه های اشتغال فراوانی در شهر ایجاد و چرخه اقتصادی شهروندان را تقویت کند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت شهر خلاق خوراک مقوله دیگری است که باید برای رفع مشکل بیکاری به آن توجه کرد گفت: دغدغه های فعلی شهروندان درباره بیکاری و مشکلات مالی بر کسی پوشیده نیست و باید عزم خود را در راستای رفع آن به کار ببندیم .

 علوی به اجرای پروژه جمع آوری روان آب های سطحی در رشت اشاره و بیان کرد: اجرای پروژه جمع آوری روان آب های سطحی رشت در دوران فعالیت شورای چهارم آغاز شد و خوشبختانه امروزه شاهد رفع مشکل آبگرفتی در رشت هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: در حال حاضر اجرای پروژه جمع آوری روان آب های سطحی رشت در برخی از نقاط شهر در دست اجرا است و امیدوارم با تمهیدات انجام شده کلیه نقاط آبگیر رشت رفع مشکل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز