فرماندار آستارا در دیدار با فرمانده مرزبانی کشور :

حضور هنگ مرزی یک ظرفیت و فرصت کم نظیر برای آستارا است

۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۷:۰۷
کد خبر: ۶۸۰۸۰۵
حضور هنگ مرزی یک ظرفیت و فرصت کم نظیر برای آستارا است
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت:حضور هنگ مرزی در این شهرستان یک ظرفیت و فرصت کم نظیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ،  یونس رنجکش در دیدار با فرمانده مرزبانی کشور در آستارا افزود: با توجه به مأموریت های این هنگ در شهرستان تقویت امکانات و تجهیزات و زیرساخت های آن بسیار ضروری است.

وی ضمن قدردانی از تلاش ها وزحمات فرماندهان و کادر هنگ مرزی مستقر در شهرستان مرزی بندرآستارا خواستار نگاه ملی به فرصت های موجود در آستارا و نقش این شهرستان مرزی برای کشور شد.

فرماندار آستارا گفت : این شهرستان دارای فرصت ها و ظرفیت های ملی است و باید با نگاه ملی به موقعیت های آن نگریسته شود و تکمیل زیرساخت های آستارا باید در اولویت قرار گیرد.

وی گفت: نگاه استاندار گیلان و سایر مسئولان این استان به آستارا نگاهی ویژه است و دولت نیز اقدامات خوبی برای این شهرستان مرزی انجام داده است.

وی ضمن تشکر از حضور سردار رضایی فرمانده مرزبانی کشور در آستارا اظهار امیدواری کرد: با حضور ایشان فرصت های جدیدتری برای آستارا در زمینه رفع مشکلات و تکمیل زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز فراهم آید.

سردار رضایی فرمانده مرزبانی کشور نیز در این دیدار ضمن تشکر از تلاش های فرمانداری و سایر دستگاه های ارایی در شهرستان بر ضرورت توجه جدی به آستارا به عنوان دروازه ورودی کشور تاکید کرد.

وی گفت: این منطقه دارای ظرفیت های بسیاری است که باید تلاش کنیم تا از این فرصت ها مردم بهره مند شوند.

وی به راه اندازی خط ریلی آستارا – آستارا اشاره کرد و گفت: در صورت تکمیل زیرساخت های لازم  مرزبانی آستارا آماده همه نوع همکاری برای بهره مندی از فرصت ایجاد شده در آستارا در مسیر توسعه می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز