بازدید مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از وضعیت خدمات رسانی به گردشگران نوروزی

۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۷:۲۸:۰۲
کد خبر: ۶۹۲۲۳۹
بازدید مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از وضعیت خدمات رسانی به گردشگران نوروزی
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از نحوه خدمات رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستانهای استان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ رضا علیزاده در جریان بازدید از نحوه ارائه خدمات سفر به گردشگران نوروزی  با ابراز خرسندی از رضایت گردشگران، فراهم نمودن امنیت خاطر گردشگران را هدف اصلی فعالان ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان قلمداد نمود و اظهار داشت: با توجه به نوع نگاه دولت و نماینده عالی آن در گیلان به حوزه گردشگری اقدامات خوبی در این بخش طی سالهای اخیر صورت گرفته است.

این مسئول برنامه ریزی و نظارت در نوروز امسال را با 23درصد رشد نسبت به سال های گذشته به مراتب بهتر و مناسب تر ارزیابی و اضافه کرد:به دلیل برگزاری نشست های هم افزایی متعدد در جهت کیفیت افزایی به سفر تاکنون نتایج خوبی را در حوزه گردشگری نوروزی شاهد بوده ایم که در واقع ماحصل قریب به 2200مورد نظارت از ابتدای نوروز تاکنون است.

وی با بیان اینکه ستاد هماهنگی خدمات سفر، متولی سفر مردم نیست بلکه ارائه دهنده خدمات آن است،به نظارت های مستمر بازرسان این ستاد در قالب 3اکیپ ثابت روزانه و 1اکیپ چرخشی مشتمل از بازرسان چند دستگاه اجرایی اشاره کرد و افزود:از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون مراکز اقامتی، مراکز پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی در چند مرحله مورد ارزیابی قرار گرفت که در پی آن 4تشویق،90تذکر و 37اخطار کتبی صادر شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان به گردشگران اطمینان خاطر داد که تمامی دستگاه های اجرایی خدمات سفر استان برای خلق نوروزی متفاوت با عزم جدی در حال خدمات رسانی هستند و تا پایان تعطیلات در کنار هموطنان برای سهولت بخشی به جریان سفر حاضر خواهند بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز