طی پیامی صورت گرفت؛

تبریک سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت به حجت الاسلام رسول فلاحتی

۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۹:۴۵:۴۷
کد خبر: ۶۹۳۳۱۱
تبریک سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت به حجت الاسلام رسول فلاحتی
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت طی پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین رسول فلاحتی گیلانی به عنوان نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، در متن این پیام آمده است:

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت را صمیمانه تبریک و تهنیت گفته و یقینا کسب این افتخار حاصل تعهد ، اشراف به معارف دینی، ارزشهای انقلابی و همچنین تجارب ارزنده در عرصه‌های مختلف مدیریتی که بیانگر ولایت‌پذیری، تعهد، کارآمدی لیاقت و شایستگی‌های برجسته شما از جمله مجاهدت در جبهه‌های نبرد در سال‌های دفاع مقدس می باشد.

 یقینا با حضور جنابعالی در این جایگاه، بیش از پیش شاهد گسترش فرهنگ اسلامی، روحیه انقلابی و تحقق منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در استان گیلان خواهیم بود.

 به نمایندگی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر رشت ضمن اعلام آمادگی همه‌جانبه مجموعه شورا و شهرداری رشت به منظور تعمیق همکاری و هم‌افزایی در راستای عمران و آبادی  و با "رویکرد تعالی معنوی، تحولی و انقلابی"،  توفیق جنابعالی را در مسئولیت جدید و تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه‌سار تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را مسئلت دارم.

قطعا با توجه به این رابطه تنگاتنگ و همواره با روحانیت معظم به‌ویژه نمایندگی محترم ولی فقیه، حضور حضرتعالی و رهنمودهای ارزنده‌تان برای خدمتگزاران مردم در استان و مردم ولایتمدار رشت راهگشا خواهد بود.

در خاتمه از زحمات روحانی مبارز و نماینده اسبق ولی فقیه در گیلان حضرت حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی کمال تشکر را داشته و برایشان توفیق روز افزون مسئلت داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز