فرماندار رودسر:

پیشرفت و توسعه کشور درگرو اعتماد به جوانان است

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۱:۵۰:۱۷
کد خبر: ۶۹۸۵۳۴
پیشرفت و توسعه کشور درگرو اعتماد به جوانان است
فرماندار رودسر با اشاره به اینکه هرگونه بی‌توجهی به نسل جوان جامعه را آسیب‌پذیر می‌کند گفت: پیشرفت و توسعه کشور درگرو اعتماد به جوانان است.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، علی وارسته بهدانی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان اظهار کرد: آینده کشور از آن جوانان بوده و باید فضا و بستر لازم برای ورود آنان در عرصه‌های مدیریتی فراهم و از هرگونه بی‌توجهی به نسل جوان که جامعه را آسیب‌پذیر می‌کند پرهیز کرد.

وی واگذاری مسئولیت‌ها و اعتماد به جوانان را از سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی دولت خواند و افزود: توسعه و پیشرفت کشور درگرو اعتماد به نسل جدید بوده و باید تلاش کنیم در شرایط موجود از ظرفیت بانوان و جوانان در اداره امور کشور بهتر بهره‌گیری کنیم.
فرماندار رودسر ایجاد اشتغال، حل‌وفصل فقر مطلق و تأمین معیشت اقتصادی مردم را به‌عنوان یک اصل و ضرورت مهم ذکر کرد و گفت: اگر نتوانیم در این حوزه‌ها به‌خوبی عمل کنیم مطمئناً آسیب‌پذیر خواهیم بود.
وی هرگونه بی‌توجهی به جوانان را توجیه‌پذیر ندانست و تصریح کرد: اگر ما نسبت به جوانان اهتمام لازم را نداشته باشیم در چند سال آینده پاسخ آن را دریافت خواهیم کرد بنابراین در گام نخست باید تمام اهتمام و هم‌وغم ما در حوزه اشتغال جوانان متمرکز شود.
وارسته بهدانی مهارت‌آموزی را از مهم‌ترین مشخصه در جذب جوانان برای اشتغال اعلام کرد و افزود: باید در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشیم و یکی از الزامات بسترسازی مناسب برای مهارت‌آموزی جوانان بوده که راه‌اندازی رشته گیاهان زینتی با توجه به ظرفیت منطقه ضروری است.
وی برقراری ارتباط تنگاتنگ و دوسویه با نسل نو و جوان در قالب پرسش و پاسخ و ایجاد دیالوگ مورد تأکید قرار داد و گفت: باید از این طریق بتوانیم به مطالباتشان به‌درستی پاسخ دهیم.
 
فرماندار رودسر نشاط، پویایی، رشد و اعتلای جامعه را مستلزم نیاز نسل نو و جوان دانست و تصریح کرد: جوانان آینده‌سازان جامعه بوده و نشاط و شادابی در آنان تحرک و پویایی را در محیط به همراه دارد و این امر در توسعه و پیشرفت جامعه تأثیرگذار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز