دکه های بام سبز لاهیجان با اقدام شهرداری جمع آوری شد

۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۴:۲۸
کد خبر: ۷۰۱۲۳۰
دکه های بام سبز لاهیجان با اقدام شهرداری جمع آوری شد
شهردار لاهیجان از جمع آوری دکه های بام سبز لاهیجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، مسعود کاظمی در گفت و گویی افزود: لاهیجان یکی از زیباترین شهرهای ایران است و طبیعت خدادای این شهر در کنار جاذبه هایی که شهرداری ایجاد کرده باید مورد توجه و حفاظت قرار گیرد و از هر گونه آسیب به آن جلوگیری کرد.

وی اضافه کرد: از زمان پذیرفتن مسولیت شهرداری لاهیجان درصدد بودم تا نسبت به وضعیت نامناسب بام سبز اقدام شود و بسیاری از شهروندان و مسافران هم از وضعیت نابسامان بام سبز و غرفه های ناهمگون این منطقه که باعث چهره نازیبایی شده بود اظهار گلایه داشتند و دکه های موجود را زیبنده شهر لاهیجان به عنوان شهر نمونه گردشگری ایران نمی دانستند.

وی گفت: پس از طرح موضوع در جلسات شورای تأمین و هماهنگی های لازم با شورای اسلامی شهر، فرمانداری و دستگاههای ذیربط این منطقه از وجود هر گونه دکه پاکسازی شد.

کاظمی افزود: قرار بود از صبح پنج شنبه کار پاکسازی بام سبز آغاز شود که کاسبان بام سبز از عصر چهارشنبه 5 اردیبهشت به صورت فردی نسبت به جمع آوری دکه ها اقدام کردند و واحدهای زیرمجموعه مدیریت اجرایی و خدمات شهر هم برای همکاری و جمع آوری و انتقال وسایل موجود وارد عمل شدند.

وی افزود: جای دارد از همکاری فرمانداری، شورای تأمین و به خصوص نیروی انتظامی شهرستان برای همکاری در جهت پاکسازی و جمع آوری دکه های بام سبز قدردانی نمایم.

کاظمی اضافه کرد: شهرداری لاهیجان تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بام سبز به فضایی زیبا و آرام برای شهروندان و گردشگران تبدیل شود.

شهردار لاهیجان گفت: هدف ما جلب رضایت شهروندان و اجرای پروژه هایی مناسب برای گردشگری در شهر زیبای لاهیجان می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز