غواص نمونه جمعیت هلال احمراستان گیلان:

تمام تلاش جمعیت هلال احمرخدمات رسانی به مردم است

۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۱:۴۰
کد خبر: ۷۰۴۱۸۱
تمام تلاش جمعیت هلال احمرخدمات رسانی به مردم است
امیرمومنی عضو داوطلب و غواص نمونه جمعیت هلال احمراستان گیلان گفت:جمعیت هلال احمربه عنوان یک ارگان عام المنفعه تمام تلاشش ارایه خدمات به مردم شریف است .

 به گزارش خبرگزاری برنا  گیلان ، امیرمومنی عضو داوطلب و غواص نمونه استان گیلان به مناسبت 18 اردیبهشت روزجهانی جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار  برنا در رشت با اشاره به اینکه از سال 1378 فعالیت خودرا با جمعیت هلال احمراستان گیلان آغاز کرده است ، اظهارداشت: به محض شروع فعالیت و همکاری با جمعیت هلال احمر استان به دلیل علاقه مندی جهت ارایه کمک و خدمات به هم نوعان دوره های کمک های اولیه را فرا گرفته است.

وی درخصوص رشته های فعالیتش در جمعیت هلال احمراستان افزود: در زمینه های شنا، عکاسی زیرآب و غواصی تخصص دارد و هم اکنون نیزدر واحد روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان در حوزه عکاسی ، فیلمبرداری  و حضور در صحنه های حوادث در حال فعالیت است.

غواص نمونه استان خاطرنشان کرد:دوره های آموزش تخصصی را دررشته های امداد کوهستان جاده ای،آواربرداری،سیلاب و زلزله سپری کرده و با لطف و عنایت خداوند و تلاش و پشتکار توانسته به آخرین درجه که  درجه ایثاراست دست یابد.

وی با بیان اینکه عضو تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمراستان گیلان است ، تصریح کرد:تیم واکنش سریع در جمعیت هلال احمرهمه استان ها فعالیت دارد ، این تیم 15 نفره است که اعضای تیم واکنش سریع در رشته های مختلفی همچون آواربرداری، سیلاب،زلزله ، غواصی و امدادجاده ای ،  کوهستان مهارت و تخصص دارند و در همه شرایط آماده ارایه خدمات و کمک به هم نوعان هستند.

عضو داوطلب جمعیت هلال احمراستان گیلان اذعان داشت: با لطف خداوند و تلاش و پشتکاربه موفقیت های زیادی در جمعیت هلال احمراستان دست یافته که یکی از آن ها موفقیت در رشته شنا و کسب مقام دوم شنا در المپیاد کشوری بوده است همچنین طی دوسال پی درپی نیزدر رشته غواصی به عنوان غواص نمونه جمعیت هلال احمراستان معرفی شده است و تمام مراحل مربوط به غواصی را با موفقیت پشت سرگذاشته است.

عضوتیم واکنش سریع جمعیت هلال احمراستان با اشاره به حضورش در عملیات های امدادونجات حوادث درشهرهای مختلف کشور یادآورشد:در عملیات های مختلفی همچون زلزله های شهرهای بم ، تبریز، مشهد، کرمانشاه و سیل گلستان حضورداشته همچنین دراردوگاه جمعیت هلال احمر شهردوشنبه کشور تاجیکستان  نیزجهت ارایه کمک و خدمات حضورداشته است.

این عضو داوطلب جمعیت هلال احمراستان با بیان اینکه جمعیت هلال احمریک ارگان عام المنفعه بین المللی است که زیر نظر صلیب سرخ جهانی فعالیت میکند ، خاطرنشان کرد:جمعیت هلال احمر بسیار فعال است و درهمه زمینه ها  مشغول ارایه خدمات می باشد و تمام تلاش این مجموعه کمک رسانی و ارایه خدمات در وقوع حوادث مختلف است و همچنین درراستای آموزش خانواده ها در برخورد و مواجه با حوادث و پیشگیری نیزبرنامه هایی را در دست اقدام دارد.

وی با تاکید براینکه تلاش جمعیت هلال احمر در راستای ارایه خدمات و آسودگی خاطر مردم است ، اذعان داشت:انتظار میرود مردم شریف و خیرین نیز در راستای اهداف جمعیت هلال احمر این مجموعه را یاری کنندتا بتوانند خدمات بهتر و با کیفیت تری را در هنگام لزوم به مردم ارایه دهند.مومنی خواستاریاری خیرین جهت تهیه و فراهم کردن تجهیزات و ... برای جمعیت هلال احمر گیلان شد و گفت:به روز کردن تجهیزات مورد نیازدر جمعیت هلال احمر استان موجبات ارایه خدمات با کیفیت تر و کمک به هم نوعان را فراهم میکند همچنین نیروها و اعضای داوطلب این مجموعه نیز در راه کمک رسانی و ارایه خدمات جان خودرا فدا میکنند.

این عضو جمعیت هلال احمر استان با تاکید بر اینکه دعای خیرش مادرش همواره بدرقه راهش بوده است ، اظهارداشت:دعای خیر مادر حمایت کننده اش در مقابل سختی ها و انرژی دهنده برای استوار بودن در انجام امور و بهترین مشوقش طی سال ها فعالیت در جمعیت هلال احمر استان بوده است .

مومنی در تشریح حس زیبای کمک و ارایه خدمات به هم نوعان خاطرنشان کرد: کمک کردن حس زیبایی است که نمی توان زیبایی و رضایت قلبی که ازاین کار حاصل می شود را توصیف کرد، موفقیت درانجام عملیات ها و دیدن اشک شوق و خوشحالی در چشمان هم نوعان ، احساس خشنودی و رضایت را چندبرابر می کند و تمام خستگی های کاررا ازتن می زداید.

غواص نمونه استان تصریح کرد: با حاصل شدن موفقیت ها در انجام عملیات ها و امور مختلف هربار به خود قول می دهد که فعال تر از قبل باشد و با توکل به خداوندمتعال هرروز توانمندتر و آماده تر به ارایه خدمات بپردازد.

مومنی گفت:کسب رضایت مردم موجب شادی امدادگران می شود بگونه ای که قابل توصیف نمی باشد. وی عنوان کرد: در عملیات های مختلف کمک به زلزله زدگان حضورداشته با مشکلاتشان آشنایی داردو برای رفع مشکلات تلاش کرده است.

وی ضمن تشکر از مردم شریف استان گیلان و کشورگفت:با کمک های نقدی مردم برای آسیب دیدگان زلزله  پوشاک ، لوازم التحریرو لوازم بهداشتی تهیه کرده و در اختیار آنان گذاشت و هیچ حسی را زیباتر از حس کمک به هم نوع نمی داند.

لازم به ذکر است ؛ امیرمومنی متولد 27 مرداد ماه سال 1363 و یکی از اعضای داوطلب فعال جمعیت هلال احمر استان گیلان است که با تمام پشتکار خود در راه نیل به اهداف خدا پسندانه و کمک به هم نوعان فعالیت میکند.

خبرنگار: سمانه عادلی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز