تداوم امدادرسانی به منطقه سیل زده کاکرود رودسر

۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۰۴:۵۵
کد خبر: ۷۱۸۹۶۸
تداوم امدادرسانی به منطقه سیل زده کاکرود رودسر
بیش از 50 نیروی امدادی از شهرستانهای املش – لنگرودو رودسر و یک اکیپ 10 نفره تیم واکنش سریع هلال احمر برای خدمات رسانی به مردم سیل زده درکاکرود رودسرمستقرند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان  باگذشت 4 روز از سیل ویرانگر در منطقه کاکرود رودسر که منجر به قطع راه ارتباطی 70 روستا شده است امدادرسانی به مردم این منطقه از زمین و هوا همچنان ادامه دارد.

معاون آمادگی و امور هماهنگی سازمان مدیریت بحران کشور که امروز برای بررسی اوضاع روستاهای سیل زده به کاکرود رودسر سفر کرد گفت : هم اکنون بیش از 50 نیروی امدادی از شهرستانهای املش – لنگرود و رودسر و یک اکیپ 10 نفره تیم واکنش سریع هلال احمر برای خدمات رسانی به مردم درمنطقه مستقرند.

مرتضی اکبرپور افزود : در صدد هستیم تا با بررسی اوضاع ، وضعیت مناطق سیل زده را به وزیر کشور و دولت برای تامین اعتبارات  لازم ارایه دهیم .

 پرند آور مدیراداره برق رودسر هم امروز گفت : اکیپهای برق رسانی با تجهیزات کامل در کاکرود حضور دارند تا درصورت خاموشی احتمالی برق روستاهای سیل زده را سریعتر وصل نمایند.

 فرماندار رودسر هم گفت : 18 دستگاه اجرایی برای امداد رسانی بهتر به منطقه سیل زده کاکرود وارد عمل شده اند و هم اکنون راه دسترسی مردم را توانستیم با کمک نیروهای راهداری بازگشایی کنیم.

 وارسته ابراز امید واری کرد که تا امشب گروههای امدادونجات هلال احمربتوانند اجساد را از زیر گل و لای بیرون آورند.

دکتر امیرحسین باقرزاده پزشک مرکز بهداشت رودسر هم گفت : یک اکیپ شامل کارشناسان بهداشت محیط - واحد بیماریها بهداشت روان وبهورز برای خدمات پزشکی به سیل زدگان  به همراه داروهای مورد نیاز اعزام شده اند .

بالگرد جمعیت هلال احمر هم از دیروز برای خدمات رسانی به مردم روستاهای سیل زده وارد عمل شد و آب – آرد – نان و اقلام مورد نیاز را در مناطق حادثه دیده توزیع می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز