تلاش آتش نشانان برای نجات جان کارگر جوان محبوس شده در گودال

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۴:۵۱:۵۸
کد خبر: ۷۲۱۲۲۶
تلاش آتش نشانان برای نجات جان کارگر جوان محبوس شده در گودال
آتش نشانان اعزامی نسبت به ایمن سازی و خارج کردن مصدوم از گودال اقدام کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، حادثه محبوس شدن کارگر 39 ساله در ساعت 10:03 دقیقه صبح امروز 2 تیر 97 به مرکز ستاد فرماندهی 125 آتش نشانی اطلاع داده شد.

همین گزارش حاکی است: سریعا ۷ آتش نشان و افسر ارشد آتش نشانی بهمراه دو خودروی نجات از ایستگاه ها ۱۳و ۵به محل حادثه واقع در جاده فومن- روبروی دخانیات- خیابان توحید اعزام شدند.

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی در این باره گفت: بواسطه ریزش شدید آوار کارگر جوان از ناحیه پا و کمر محبوس شده بود که بعلت احتمال ریزش های مجدد، سریعا آتش نشانان اعزامی نسبت به ایمن سازی و خارج کردن مصدوم از گودال اقدام کردند.

وی در ادامه مصدومیت کارگر را از ناحیه کمر و پای راست عنوان داشت و گفت: مصدوم سریعا جهت اعزام به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

همین گزارش حاکی است: در کمتر از ۵ دقیقه پس از عملیات نجات توسط آتش نشانان، مجموع حفاری های صورت گرفته به داخل گودال ریزش داشت که این مهم  بیانگر ارزش زمان برای آتش نشانان و عملیات های پیش رو می باشد.

در پایان به شهروندان فرهیخته شهرخلاق رشت توصیه می شود: در مسیر های اعزام آتش نشانان به محل حوادث و همچنین محل عملیات ها با رعایت نکات ایمنی یاریگر آتش نشانان شهر باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز