با هدف مهارت افزایی روابط عمومی های سما استان گیلان؛

نخستین کارگاه اصول و فنون خبرنویسی و گزارش نویسی در سما واحد رشت برگزار شد

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۴:۴۴:۰۱
کد خبر: ۷۲۱۲۵۷
نخستین کارگاه اصول و فنون خبرنویسی و گزارش نویسی در سما واحد رشت برگزار شد
با هدف مهارت افزایی روابط عمومی های سما استان گیلان نخستین کارگاه اصول و فنون خبرنویسی و گزارش نویسی درسما واحد رشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، دکتر محمد نیک پسند در حاشیه بازدید از برگزاری این کارگاه آموزشی  بیان کرد: نخستین کارگاه اصول و فنون خبرنویسی و گزارش نویسی با هدف افزایش مهارت روابط عمومی های سما استان گیلان در سما واحد رشت برگزار شد.

نیک پسند گفت: این دوره، نخستین دوره مقدماتی آموزش آشنایی با اصول روابط عمومی و شیوه های خبرنویسی و گزارش نویسی ویژه مسئولان روابط عمومی و رابطان خبری سازمان سما (استان گیلان) در سطح کشوراست.

معاون سما واحد رشت با بیان اینکه  این دوره آموزشی در شش جلسه پیش بینی شده است، ادامه داد: مسئولان روابط عمومی و رابطان خبری سما استان گیلان، با اصول و جایگاه روابط عمومی نوین (افکار عمومی و روابط عمومی) ارتباط با دستگاه ها، تنظیم گزارش و تبادل اخبار، اصول تبلیغات و... آشنا می شوند.

وی آشنایی با شیوه های نوین خبرنویسی و خبرنگاری دورن سازمانی و نیز تنظیم خبر، یادداشت، گزارش نویسی و بروز رسانی پرتال مدارس از دیگر اهداف این کارگاه آموزشی عنوان کرد.

نیک پسند تصریح کرد:  شرکت کنندگان در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی، با معروف ترین و پرمخاطب ترین رسانه های داخلی و خارجی اعم از مکتوب و مجازی و چگونگی ارتباط با آنها نیز آشنا می شوند.

بر این اساس؛ جلسات آتی نخستین کارگاه اصول و فنون خبرنویسی و گزارش نویسی ویژه مسئولان روابط عمومی و رابطان خبری سما استان گیلان در تاریخ هفتم و چهاردهم تیرماه جاری در دانشکده فنی سما واحد رشت برگزار می شود.

تدریس این دوره بر عهده یکی از کارشناسان و فعالان با سابقه رسانه های استان گیلان است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز