عزت اللهی:

از چندین باشگاه اروپایی پیشنهاد دارم

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۳۴:۵۶
کد خبر: ۷۲۹۲۴۶
از چندین باشگاه اروپایی پیشنهاد دارم
سعید عزت اللهی بازیکن گیلانی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از چند باشگاه اروپایی پیشنهاد دارم و تا چند روز آینده وضعیتم مشخص شده و باشگاه جدیدم را انتخاب می کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ عزت اللهی با بیان این مطلب افزود: طی چند روز آتی باشگاه هایی که خواهان به خدمتگیری من هستند، پیشنهادهای خود را به طور رسمی به باشگاه کنونی ام ارائه می کنند و پس از آن با مسئولان روستوف روسیه وارد مذاکره می شوم تا تیم جدیدم را انتخاب کنم.
وی که به همراه تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی روسیه حضور داشت، ادامه داد: دوست دارم در لیگ هایی همچون انگلیس ، آلمان و اسپانیا بازی کنم اما سعی و هدفم این است که با احتیاط و بتدریج، مراحل ترقی را بپیمایم.
عزت اللهی اظهار داشت امیدوارم شرایطی مهیا شود تا تمامی ورزشکارانی که شایستگی دارند، استعداد خود را بروز دهند و در این راستا مسئولان ورزش کشور می توانند با فراهم کردن بسترهای مناسب، این استعدادها را پرورش دهند.
وی به انتصاب یک بانو به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در یکی از اردوهای تیم ملی بودم که خبر انتصاب مریم بخشی به عنوان اولین بانویی که به عنوان مدیرکل ورزش در کشورمان و آن هم در استان گیلان انتخاب شد را شنیدم و از این بابت خوشحال شدم.
سعید عزت اللهی متولد ۱۰ مهرماه سال ۱۳۷۵ اهل شهرستان بندرانزلی است و هم اکنون در باشگاه فوتبال روستوف در لیگ برتر روسیه بازی می‌کند و پیش از این نیز در تیم فوتبال اتلتیکو مادرید سی در سگوندا دیویژن بی (سومین سطح برتر فوتبال اسپانیا) در پست هافبک دفاعی و میانی بازی می‌کرد.
این بازیکن گیلانی در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و به همراه این تیم در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه حضور یافت .

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز