انهدام شرکت هرمی در انزلی

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۴۸:۳۸
کد خبر: ۷۴۳۱۲۴
انهدام شرکت هرمی در انزلی
فرمانده انتظامی انزلی از انهدام شرکت هرمی و دستگیری 10 نفر از اعضای این باند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ سرهنگ " مجید حسینی " در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان، بررسی موضوع را در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه پلیس با زیر نظر گرفتن فعالیت‌های چند تن از اعضای گروه موفق به شناسایی و کشف محل فعالیت این باند در یکی روستاهای شهرستان انزلی شد، تصریح کرد: ماموران بلافاصله پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و 10 نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند، افزود: معمولا سرگروه‌های این نوع شرکت‌ها با توجه به موضوع اشتغال و کسب درآمد به جذب افراد به ویژه جوانان اقدام می‌کنند که اعتماد به آنها سبب زیان‌های جبران ناپذیری می‌شود.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه از متهمان تعداد 80 جلد کتاب و جزوه شرکت های هرمی کشف شدافزود: سرگروه‌های این نوع شرکت‌ها با اغفال جوانان با کسب سودهای کلان روحیه کار و فعالیت را در نیروی کار جوان جامعه می خشکاند.

فرمانده انتظامی شهرستان انزلی در خاتمه از شهروندان خواست که به راحتی به اینگونه افراد اعتماد نکرده و در صورت مشاهده موارد این چنینی مراتب را به پلیس 110 گزارش کنند.

 

نظر شما
پرونده ویژه