لیگ برتر فوتبال گیلان / پیروزی تیم شهرداری کلاچای مقابل ملوان بندر انزلی

۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۷:۱۲
کد خبر: ۷۵۸۹۱۹
لیگ برتر فوتبال گیلان / پیروزی تیم شهرداری کلاچای مقابل ملوان بندر انزلی
در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان باشگاهای استان گیلان تیم شهرداری کلاچای برابر ملوان بندر انزلی به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ این دیدار که در زمین ورزشی شهرداری کلاچای برگزار شد تیم شهرداری این شهر حریف خود را با شکست سنگین 4بر دو بدرقه کرد.

گل های فوتبال شهرداری کلاچای در این دیدار را احمد نوروزی ،  حسین اسماعیل زاده،  گل به خودی بازیکن حریف و رضا محمدی به ثمر رساندند و گل های ملوان ب بندر انزلی را شروین استوار و میلاد رضایی وارد دروازه میزبان کردند.

این بازی در وقت معمول بازی دو بر دو بود اما تیم شهرداری کلاچای در وقت های اضافی که داور مسابقه هشت دقیقه منظور کرده بود دو گل دیگر وارد دروازه میهمان کرد و بازی را در نهایت با برد چهار بر دو به پایان رساند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری کلاچای پس از پایان بازی گفت :استحقاق برد در این بازی را داشتیم و موقعیت های تیم  ما  به  مراتب از حریف بیشتر بود.

اکبر محمد حسینی افزود :در نیمه اول برغم برتری  بر حریف  گل حریف دریافت کردیم اما قبل از پایان نیمه اول  با زدن دو گل از ملوان پیش افتادیم.

به گفته وی،  با شروع نیمه دوم بر اثر اشتباهات  فردی گل تساوی را دریافت کردیم اما در وقت های اضافی دو گل دیگر نیز،به ثمر رساندیم و در نهایت چهار بر دو حریف را شکست دادیم.

شهرداری کلاچای با این برد 13امتیازی شد.

از این بازی شهردار،  رییس و اعضای شورای اسلامی شهر کلاچای و جمعی از علاقمندان به این رشته ورزشی دیدن کردند.

در لیگ برتر فوتبال گیلان جام گیل 14تیم حضور دارند که به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز