معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان:

همگانی کردن ورزش در جامعه و استعدادیابی برای پشتوانه سازی ورزش قهرمانی از مهمترین اهداف ماست

۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۵۳:۲۸
کد خبر: ۷۶۳۲۶۴
همگانی کردن ورزش در جامعه و استعدادیابی برای پشتوانه سازی ورزش قهرمانی از مهمترین اهداف ماست
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت : همگانی کردن ورزش در جامعه و استعدادیابی برای پشتوانه سازی ورزش قهرمانی از مهمترین اهداف ماست .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، ابوالفضل صادقی در نشست خبری هفته تربیت بدنی و ورزش در جمع خبرنگاران گفت : امسال ۲۶۵ برنامه برای هفته تدارک دیده شده است که سعی کردیم از نظر کیفی و کاربردی برای مردم و مخاطبان تأثیرگذار و مثمر ثمر باشد .

وی افزود یکی از ۱۰ برنامه شاخص و مهم این هفته نمایشگاه عملی و آموزشی دستاوردهای ورزش و جوانان گیلان است که از ۲۵ تا ۲۹ مهر در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار می‌شود و عموم مردم می‌توانند از تسهیلات و خدمات آن استفاده کنند .
معاون ورزشی اداره کل گفت : تمامی هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد به و دستگاه‌هایی چون آموزش و پرورش ، سپاه ، ارتش ، نیروی انتظامی شهرداری دانشگاه‌ها و بهزیستی در حوزه ورزش در این نمایشگاه مشارکت دارند .
وی افزود : استعدادیابی ، آموزش و ثبت نام بصورت رایگان و بیمه ورزشی با تخفیف ویژه در این نمایشگاه اجرایی می‌شود که تاکنون اتفاق نیافتاده و کم نظیر است .
ابوالفضل صادقی گفت : ما با برگزاری این نمایشگاه به دنبال همگانی کردن ورزش در جامعه و پشتوانه سازی ورزش قهرمانی با استعداد یابی و آموزش عملی رشته های ورزشی هستیم .
وی گفت غرفه‌های فرهنگی جوانان ، کتاب ، بیمه ورزشی ، مشاوره رایگان ازدواج و خانواده مشاوره رایگان تغذیه و مکمل های ورزشی علم تمرین در این نمایشگاه برپا خواهد بود.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز