معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان :

در حوزه گردشگری باید به خودباوری برسیم

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۱۵:۳۳
کد خبر: ۷۷۵۹۶۴
در حوزه گردشگری باید به خودباوری برسیم
معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: در حوزه گردشگری باید به خودباوری برسیم.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ حمیدرضا آذرپور معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان در همایش جامعه هتلداران گیلان اظهار داشت : گردشگری صنعت دوستی و محبت است و صنعتی است که می تواند فرهنگ ، آوا و سنت کشور و استان را انتقال دهد .

وی افزود : انسجامی که به دنبال آن بودیم روز به روز در بین جامعه هتلداران پر رنگ تر می شود و نمود آن برگزاری نخستین همایش هتلداران استان گیلان است .

آذرپور ادامه داد : ظرفیت هایی که در کشور و استان گیلان با توجه به منابع انسانی و متخصصانی که در این عرصه هستند می تواند تجلی یابد .

وی با اشاره به دغدغه هایی هتلداران و فعالان گردشگری گفت : اگر هر کدام از فعالان گردشگری بدانند که چگونه می توانند از معضلات با استفاده از توانمندی ها و پتانسیل ها رهایی یابند مطمئنا موانع را پشت سر خواهند گذشت .

وی خاطر نشان کرد : ما باید پاسخگوی نسل آینده باشیم که چقدر از ظرفیت های کشور برای توسعه استفاده کرده ایم و تلاش در این راه نیازمند خودباوری است .

آذرپور عنوان کرد : جامعه هتلداران گیلان با سیاست گذاری های جدید توانسته در کشور حرف های خوبی برای گفتن داشته باشد و مایه مباهات این استان است .

وی اظهار داشت : روابط دو سویه با سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری می تواند راهگشای بسیاری از مسایل در حوزه ی گردشگری باشد .

در حوزه ی سرمایه گذاری همکاران این حوزه از هیچگونه تلاش و کمکی دریغ نخواهند کرد اما برخی از قوانین و مقررات به نوعی مانع است که می توان با مطالبه ی فعالان صنعت گردشگری این قوانین را در سطح ملی از طریق پیگیری مسوولین تسهیل کرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز