معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان؛

از کتاب در مسیر گره گشایی جامعه بهره‌گیری شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۱۴:۴۹
کد خبر: ۷۷۶۸۴۲
از کتاب در مسیر گره گشایی جامعه بهره‌گیری شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بر ضرورت توجه به اندیشه‌ها و تجربه های موفق که از طریق کتاب منتشر می شود گفت: از کتاب به عنوان یک ذخیره ارزشمند در مسیر گره گشایی جامعه بهره‌گیری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ علی اصغر جمشید نژاد در آیین افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان با قدردانی از مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهادهای فرهنگی استان افزود: اهمیت کتاب و کتابخوانی بر کسی پوشیده نیست و در این مسیر نیازمند توجه جدی هستیم.

وی بر لزوم توجه نویسندگان به انتشار کتاب متناسب با شرایط جامعه تاکید و تصریح کرد: امیدواریم شاهد اثرگذاری اندیشه ها بر تصمیم گیری ها باشیم.

مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با تاکید بر ترویج کتابخوانی از سنین پایه گفت: توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی عزم همگانی را می طلبد.

علی غیاثی با اشاره به اینکه مسائل پرورشی از آموزش جدایی‌ناپذیر است اظهار داشت: وجود کتابخانه در مدارس، رونق کتابخوانی با حضور دانش آموزان را به دنبال دارد.

غلامعلی جعفرزاده از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید چراغ کتاب در کتابخانه ها خاموش شود گفت: از ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در تدوین بودجه ۹۸ بیش از گذشته حمایت می کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به برگزاری مستمر نمایشگاه کتاب در گیلان از سال ۱۳۸۱ اشاره کرد و افزود: در نمایشگاه امسال گیلان ۴۰۰ ناشر از سراسر کشور حضور  دارند.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان از امروز تا اول آذر از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب آماده بازدید علاقمندان است.

 

نظر شما
پرونده ویژه