هیات بیماران خاص همایش توسعه ورزش برگزار می کند

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۵:۴۰
کد خبر: ۷۸۳۶۵۱
هیات بیماران خاص همایش توسعه ورزش برگزار می کند
در راستای معرفی و شناساندن هرچه بیشتر رشته های ورزشی مرتبط با بیماران خاص ،مدیریت وکادر اجرایی این هیات همایش استانی برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ طاهره حق پرست رییس هیات بیماران خاص و پیوند اعضاء استان گیلان برگزاری نشست های هم اندیشی بین انجمن های دیابت ،ام اس ، کلیوی ، تالاسمی ، پیوند اعضا وهموفیلی راعاملی موثر در پیشبرد اهداف ورزش برای این قشر از جامعه برشمرد و گفت :اگر چه تاکنون بیش از صد نفر در رشته های مختلف ورزشی دارت ،تنیس روی میز ،بدمینتون ،دوومیدانی ،شطرنج و اخیرا فوتسال فعالیت دارند ؛آگاهی بخشی هر چه بیشتر آحاد جامعه می تواند هم به شناسایی نفرات جدید بیانجامد و هم اینکه مردم می توانند با حضور در رقابت های ورزشی آنان در بالارفتن بردن روحیه و سطح انگیزش ورزشکاران ایفای نقش داشته باشند .

وی بررسی تنگناهای ورزش در بین بیماران خاص و نیز ایجاد جو همگرایی بین انجمن ها و مردم را از دیگراهداف همایش بیان کرد و یادآورشد: بایداین نگرش در فردفرد جامعه و مسئولان اجرایی بوجود آید که حمایت از بیماران خاص در واقع حمایت از خود ،تقویت روحیه جمعی ونیزسلامت روانی حوزه های مختلف زندگی افراد یک جامعه خواهد بود .

همایش هیات بیماران خاص روز پنج شنبه 15 آذرماه در سالن اجتماعات مهمانسرای هتل المپیک رشت واقع در ورزشگاه عضدی راس ساعت 16/30برگزار می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز