دبیر روابط عمومی هیئت قایقرانی استان گیلان خبرداد :

درخشش بانوان قایقرانی گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۱:۵۵:۴۹
کد خبر: ۷۸۶۹۷۰
درخشش بانوان قایقرانی گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان
دبیر روابط عمومی هیئت قایقرانی استان گیلان خبر از پایان مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان و قهرمانی تیم بزرگسالان گیلان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ دانیال ابراهیمی دبیر روابط عمومی هیئت قایقرانی استان گیلان در گفت و گو با خبرنگار برنا در رشت با اشاره به پایان مسابقات قهرمانی کشور و تست انتخابی تیم ملی آبهای آرام بانوان اظهار داشت: این مسابقات به میزبانی دریاچه آزادی و با شرکت بیش از 100 قایقران از 16 استان از 18 آذرماه آغاز شد.

وی افزود: در این مسابقات 17 تیم از استان های گیلان، تهران، اصفهان، قزوین، البرز، بوشهر، هرمزگان، همدان، لرستان، آذربایجان شرقی، مازندران، کردستان، خوزستان، کرمانشاه، یزد و گلستان در این رقابتها حاضر شدند که در پایان مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان، گیلان قهرمان بزرگسالان و تهران قهرمان جوانان شدند.

ابراهیمی با بیان اینکه در این مسابقات تیم گیلان با مربیگری مهسا آذرى و نجمه سجادى، 5 مدال رنگارنگ را بدست آوردند خاطرنشان کرد: الناز شفیعیان در کایاک یکنفره 200 متر مدال برنز و کایاک یکنفره 500 متر مدال برنز را بدست آورد و در کایاک دو نفره ٥٠٠ متر الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور مدال نقره، در کایاک چهار نفره ٥٠٠ متر نجمه سجادى، الناز شفیعیان، تانیا کارگرپور و آرزو صیاد نعمتیان مدال نقره را از آن خود کردند.

دبیر روابط عمومی هیئت قایقرانی استان گیلان تصریح کرد: در کانو کانادایى دو نفره ٥٠٠ متر پریسا محمد زاده و زیبا سماک حرفه مدال طلا و کانو کانادایى تکنفره ٢٠٠ متر اتنا رئوفى مدال طلا را بدست آورد.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود، یادآور شد: نفرات برتر این مسابقات به تیم ملى دعوت خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز