استاندار گیلان در حاشیه برگزاری نشست مجمع نمایندگان گیلان؛

برای رفع نگرانی در حوزه آب کشاورزی با جدیت تلاش می شود

۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۱:۲۶
کد خبر: ۸۰۴۲۶۳
برای رفع نگرانی در حوزه آب کشاورزی با جدیت تلاش می شود
استاندار گیلان با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایان سال گفت: برای تأمین آب کشاورزی، لایروبی انهار، ساماندهی رودخانه ها و بطور کلی نگرانی های مربوط به حوزه آب کشاورزی برای سال آینده اقدام اساسی صورت می گیرد.
به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛  مصطفی سالاری استاندار گیلان در حاشیه برگزاری نشست با نمایندگان گیلان  به مباحث مطرح شده در این جلسه اشاره کرد و گفت: در این نشست مسایل اصلی استان و موضوعاتی که باید با کمک نمایندگان به اجرا برسد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی با اشاره به نزدیک شدن به چهلمین سال پیروزی انقلاب گفت: آنچه باید بیش از همه در این ایام مورد بحث قرار گیرد کارکردها و تلاش های صورت گرفته در مسیر اعتلای کشور است.
 
وی با تاکید بر لزوم جمع بندی موضوعات بودجه ای در پایان سال اظهار داشت: باید برای سال آینده اقدام اساسی صورت گیرد تا تأمین آب کشاورزی، لایروبی انهار و نیز بطور کلی نگرانی های مربوط به آب کشاورزی مرتفع شود.
 
وی افزود: از دیگر مسائل مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد موضوع لایحه بودجه سال 1398 است که این لایحه به دولت و مجلس شورای اسلامی تقدیم شده و نمایندگان محترم استان باید با پیگیری و طرح مسائل استان برای دریافت اعتبارات لازم اقدامی جدی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز