مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان خبر داد :

برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانی بنادر کشور به میزبانی بندر انزلی

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۴:۲۶:۰۱
کد خبر: ۸۱۶۱۵۸
برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانی بنادر کشور به میزبانی بندر انزلی
مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان از برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانی بنادر کشور به میزبانی بندر انزلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ دکتر حمید رضا آبایی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در حاشیه ی دوازدهمین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانی بنادر کشور که به میزبانی بندرانزلی برگزار می شود ، اظهار داشت :   آتش نشانان سه مسئولیت اصلی دارند و در زمان وقوع آتش های ناخواسته باید با استفاده از توانایی بالا در شرایط ایمن بتوانند به مهار و یا هدایت آتش بپردازند از این رو آمادگی آتش نشانان بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود : این مسابقات در زمینه های افزایش توانایی جسمی ، رفع نواقص و قرار گرفتن در شرایط رقابتی  به گونه ای برگزار می شود که نیروهای تخصصی بنادر را که در عملیات  بندری و دریایی هستند بتوانند به نقش آفرینی بپردازند.

آبایی گفت: متاسفانه در مسابقات آتش نشانی  بحث عملیاتی دریایی مغفول واقع شده و با استفاده از توان و وضعیتی که از دریا داریم برای ما بسیار مهم است که در این مسابقات آیتمی به عنوان آیتم دریایی مد نظر بگیریم.

وی افزود : آیتم هایی که در این مسابقات وجود دارد  بیشتر آیتم های بندری است و اگر بتوانیم آیتم های دریایی را در این مسابقات بگنجانیم و از توان بالای  نیروها در کلیه ی بنادر استفاده کنیم در صورت بروز حادثه آتش سوزی در دریا  علاوه بر عملیات دریایی  و ایمنی دریایی آتش نشانان خواهند توانست  به عنوان ید واحده در خدمت این عملیات باشند.

وی  ادامه داد : هدف از برگزاری این مسابقات بررسی توانمندی نیروها و آمادگی هر چه بهتر نیروها است .

آبایی تاکید کرد : پیشنهاد می شود در مسابقات بعدی سرفصل های دریایی نیز به مسابقات اضافه شود زیرا نیاز و لزوم بنادر است.

گفتتی است دوازدهمین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانی بنادر کشور در سه بخش امدادی، آب رسانی در سطح و ترکیبی انفرادی از امروز آغاز گردید.

شایان ذکر است دوازدهمین دوره مسابقات عملیاتی ‌ورزشی آتش‌نشانان بنادر  کشور از امروز (شنبه) به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان در مجتمع بندری انزلی آغاز شد که آتش نشانان بنادر کشور در سه بخش امدادی، آب رسانی در سطح و ترکیبی انفرادی و به مدت دو روز با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز