مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد:

کمک های اولیه به مناطق سیل‌زده ارسال می شود/ اعزام ۳۰ غواص به مناطق سیل زده

۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۲۹:۵۱
کد خبر: ۸۲۸۱۱۸
کمک های اولیه به مناطق سیل‌زده ارسال می شود/ اعزام ۳۰ غواص به مناطق سیل زده
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از اعلام آمادگی جامعه ورزش و جوانان گیلان برای کمک به سیل زدگان گلستان و مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان  در گفتگو با برنا با اشاره به وقوع سیل در استان های شمالی گلستان و مازندران اظهار کرد: سیل و آبگرفتگی زندگی هموطنان مان را در استان های گلستان و مازندران مختل کرده است، جامعه ورزش و جوانان گیلان خود را در کنار مردم سیل‌زده می بیند.

وی افزود : دو گروه شامل 30 غواص داوطلب هیات نجات غریق و غواصی استان برای کمک رسانی و پیدا کردن اجساد جان باختگان سیل استان های گلستان ، مازندران، فارس، لرستان و سایر استان های سیل زده، عازم این مناطق شدند.

وی با تاکید بر حمایت از کمپین جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: جامعه ورزش و جوانان گیلان ،سازمان بسیج ورزشکاران، جمعی از روسای هیاتهای ورزشی ، دبیران سازمانهای مردم نهاد جوانان، قهرمانان وپیشکسوتان ورزشی استان آمادگی خود را برای کمک به سیل زدگان استانهای مازندران و گلستان اعلام کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه مردم نوع‌دوست گیلان برای کمک های نقدی می توانند از طریق کد دستوری *780*112# اقدام کنند افزود: مردم رشت با مراجعه به ورزشگاه شهید عضدی رشت، سازمان بسیج ورزشکاران گیلان در هرساعت از شبانه روز می توانند کمک های غیرنقدی و وسایل اولیه زندگی را تقدیم کنند.

بخشی با اشاره به اینکه در سایر شهرهای استان مردم با مراجعه به ادارات ورزش و جوانان می توانند کمک های غیرنقدی و وسایل اولیه زندگی را تحویل دهند گفت: ظرف روزهای آتی کاروانی از وسایل اولیه و مورد نیاز مردم مناطق سیل زده شمال کشور از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان ارسال می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز