مدیرکل اوقاف گیلان خبر داد:

برگزاری مراسم گرامیداشت ۱۲ فروردین با حضور معاون فرهنگی سازمان اوقاف در گیلان

۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۰:۲۶:۴۵
کد خبر: ۸۲۸۷۲۰
برگزاری مراسم  گرامیداشت ۱۲ فروردین با حضور معاون فرهنگی سازمان اوقاف در گیلان
مدیرکل اوقاف گیلان گفت: به مناسبت گرامیداشت 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی ایران 13 ویژه برنامه در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ حجت الاسلام ستار علیزاده با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه گیلان گفت: این طرح فرهنگی در 244 بقعه متبرکه استان و با مشارکت 200 مبلغ بومی و اعزامی از قم در حال برگزاری است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در ادامه 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی را از ایام الله تاریخ انقلاب خواند و خاطرنشان کرد: این روز بزرگ و ارزشمند در انقلاب به جهت قرار گرفتن در ایام نوروز بسیار مظلوم واقع شده است.

 این مقام مسئول اظهار کرد: روز 12 فروردین روز تولد جمهوری اسلامی ایران است و باید مراسم بزرگداشت آن بسیار باشکوه برگزار شود.

وی از برگزاری 13 ویژه برنامه گرامیداشت روز 12 فروردین در بقاع متبرکه گیلان خبر داد و گفت: 244 بقعه متبرکه مجری طرح آرامش بهاری برنامه برای گرامیداشت این روز به ویژه اینکه این روز با روز شهادت امام وسی کاظم (علیه السلام) مصادف شده، مراسم دارند.

علیزاده اذعان داشت: در 13شهرستان یک برنامه شاخص برای گرامیداشت روز جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار کرد: ویژه برنامه محوری در آستان مقدس امام زادگان آستارا با سخنرانی حجت الاسلام میر شمس الدین، امام جمعه بندرانزلی ساعت 21 روز 11 فروردین و در خواهر امام رشت با سخنرانی حجت الاسلام عادل، معاون فرهنگی سازمان اوقاف و مداحی حاج ابوذر بیوکافی بعد از نماز مغرب همین روز برگزار می‌شود.

 علیزاده اعلام کرد: برنامه محوری گرامیداشت روز 12 فروردین در آستان آقا سید جلال الدین اشرف با حضور حجت الاسلام عادل، معاون فرهنگی سازمان اوقاف بعد از نماز مغرب 12 فروردین در این آستان مقدس برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز